Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy
2.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.
Někdo používá při snižování sériového podvozku obyčejné kratší pružiny, jiný je vynalézavější a vezme na ty původní flexu, Volkswagen na pařížském autosalonu ale ukázal, že zmenšit spáry mezi blatníkem a kolem Golfu GTI a tím opticky vylepšit jeho postoj, lze udělat mnohem snáze a levněji. Akorát v TÜV by asi pro podobnou kreativitu neměli moc pochopení...
Pružiny Golfu GTI sedmé generace stažené upínacími pásy objevil kdosi ze specializovaného online magazínu Vau-Max. Je pravdou, že vůz byl na výstavě prezentován pouze jako koncept, přesto je poněkud zvláštní, že se v regálech jedné z největších automobilek na světě nebo alespoň některého z úpravců blízkých značce nenajdou pružiny o vhodném průměru a dost krátké na to, aby nebylo nutné upravovat výšku Golf tímto poněkud neortodoxním způsobem a riskovat, že to někdo objeví. Což se i stalo.
Mimochodem, pokud máte dojem, že se přece nic nestalo a někdo prostě jen využil improvizované řešení na aktuální problém, který už na místě nešlo řešit jinak, tak na tom samozřejmě určitě něco bude. Řekli bychom ale, že na hledání ideálu krásy měli designéři dost času ve studiu. Kromě toho v podání Volkswagenu se nejedná o první „tuning“ podobného druhu. Naprosto stejným způsobem měl svého času stažené pružiny i jeden ze sériových modelů vystavených na pódiu v rámci novinářské prezentace.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.









Vážně si někdo ve Volkswagenu myslel, že nikoho nebude zajímat podvozek konceptu sportovního Golfu?
Zdroje: Autoblog.nl, Vau Max
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 3 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 9 hodinami Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Zpackané nové BMW M5 si zkouší napravit reputaci tímto speciálem. Nemá šanci, to spíš vynikne jeho otylost
12.2.2025Policie vyhmátla řidiče Audi RS4 s důmyslným zařízením na skrývání registrační značky, James Bond by se od něj mohl učit
12.2.2025Šéf výrobce elektromobilů říká, že budoucností jsou auta s dojezdem 290 km. Zjevně nepochopil vůbec nic
13.2.2025Mercedes ví, jak si pomoci zpátky k ziskům. Někde zdražil svá auta až skoro o 100 tisíc, i když jim sebral výbavu
13.2.2025Že by VW konečně pochopil, kdo a co ho živí? Hned třem modelům nadělil zajímavý nový spalovací motor
13.2.2025
Živá témata na fóru
- Politický koutek 03.14. 14:34 - jerry
- Výběr autopojištění 03.14. 12:39 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.