Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy

Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy

2.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.

Někdo používá při snižování sériového podvozku obyčejné kratší pružiny, jiný je vynalézavější a vezme na ty původní flexu, Volkswagen na pařížském autosalonu ale ukázal, že zmenšit spáry mezi blatníkem a kolem Golfu GTI a tím opticky vylepšit jeho postoj, lze udělat mnohem snáze a levněji. Akorát v TÜV by asi pro podobnou kreativitu neměli moc pochopení...

Pružiny Golfu GTI sedmé generace stažené upínacími pásy objevil kdosi ze specializovaného online magazínu Vau-Max. Je pravdou, že vůz byl na výstavě prezentován pouze jako koncept, přesto je poněkud zvláštní, že se v regálech jedné z největších automobilek na světě nebo alespoň některého z úpravců blízkých značce nenajdou pružiny o vhodném průměru a dost krátké na to, aby nebylo nutné upravovat výšku Golf tímto poněkud neortodoxním způsobem a riskovat, že to někdo objeví. Což se i stalo.

Mimochodem, pokud máte dojem, že se přece nic nestalo a někdo prostě jen využil improvizované řešení na aktuální problém, který už na místě nešlo řešit jinak, tak na tom samozřejmě určitě něco bude. Řekli bychom ale, že na hledání ideálu krásy měli designéři dost času ve studiu. Kromě toho v podání Volkswagenu se nejedná o první „tuning“ podobného druhu. Naprosto stejným způsobem měl svého času stažené pružiny i jeden ze sériových modelů vystavených na pódiu v rámci novinářské prezentace.

Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.


Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 1 - VW Golf GTI podvozek hot fix 01Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 2 - VW Golf GTI podvozek hot fix 02Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 3 - VW Golf GTI podvozek hot fix 03Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 4 - VW Golf GTI podvozek hot fix 04
Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 5 - VW Golf GTI VII 2013 oficialni prvni 01Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 6 - VW Golf GTI VII 2013 oficialni prvni 02Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 7 - VW Golf GTI VII 2013 oficialni prvni 03Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 8 - VW Golf GTI VII 2013 oficialni prvni 04Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy - 9 - VW Golf GTI VII 2013 oficialni prvni 05
Vážně si někdo ve Volkswagenu myslel, že nikoho nebude zajímat podvozek konceptu sportovního Golfu?

Zdroje: Autoblog.nl, Vau Max

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.