Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toyota Yaris 2014: japonské pětidvířko přibere na rozměrech i chromu (ilustrace v 3D)
12.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Evropská modernizace prý má kopírovat tu čínskou. Debutovat zřejmě bude v Ženevě, motorový prostor ale zůstane nedotčen.
Třetí generace Toyoty Yaris není na trhu zrovna enormně dlouhou dobu. Představena totiž byla před pouhými třemi lety, přičemž před rokem dokonce dostala zásadní modernizaci. I přesto však japonská značka začíná cítit, že na evropských trzích by se mohlo jednat o zastaralé zboží, a to zvláště poté, co byla představena verze pro čínský trh. Ta kromě větších rozměrů (prý má překonat i Auris) dorazila s mnohem výraznější čelní maskou.
Bylo tedy víceméně jasné, že model prodávaný na Starém kontinentu by některé rysy mohl převzít, pouze se nevědělo, kdy se tak stane a zda půjde o naprostou kopii či spíše o pouhé ovlivnění. Na všechno stále ještě nemáme odpovědi, nové video s třídimenzionální ilustrací jednoho z našich oblíbených autorů ale naznačuje, jak by Yaris modelového roku 2014 mohl velmi pravděpodobně vypadat.
Změny oproti stávajícímu provedení jsou jasné zejména na přídi, kde se objevuje výraznější maska, jejíž chromování zasahuje až na spodek nárazníku. Mohutnější jsou také nasávací otvory a přestylizovány byly také světlomety. Přičemž minimálně u těch zadních se dají očekávat diody. Mimo to pak byly zatmaveny všechny sloupky kromě těch čelních.
Dalšími informacemi bohužel nemůžeme posloužit, podle zvěstí ze zákulisí automobilky by ovšem společně s novým exteriérem mělo dorazit i pár změn v interiéru. Motorový prostor má ale zůstat prakticky nedotčen, díky čemuž bychom se měli opětovně dočkat dvou benzinových, jednoho dieselového a jednoho hybridního pohonného ústrojí.
Jsme tedy opravdu zvědavi, zda se vše potvrdí a faceliftovaný Yaris do Ženevy 2014 skutečně dorazí. Máme ovšem za to, že pokud se tak stane, pak rozhodně půjde o klasickou - tedy kratší - verzi. Ta by novou příď samozřejmě adoptovat mohla, dvojdílné zadní okno ale nedostane ani náhodou.








Třídimenzionální vizualizace Humster3D vychází nejen z čínského vzhledu, ale také z rozměrů určených pouze pro tamní trh. Pokud se tedy evropská verze faceliftu skutečně dočká, adoptuje novou masku na mnohem kompaktnější dimenze
Zdroj: Humster3D
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva