Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč

Faceliftovanou Toyotu Verso již pořídíte i na českém trhu. Ceny začínají těsně pod 450 tisíci Kč, díky akční nabídce se ale můžete dostat i pod čtyři sta tisíc.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč

16.1.2013 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek

Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Faceliftovanou Toyotu Verso již pořídíte i na českém trhu. Ceny začínají těsně pod 450 tisíci Kč, díky akční nabídce se ale můžete dostat i pod čtyři sta tisíc.

Sedmimístné MPV od Toyoty je na evropském trhu už od roku 2001 a od té doby se jich prodalo na 666 tisíc kusů. Čtvrtá podoba tohoto praktického vozu sází po loňské modernizaci na pozměněný vzhled, revidovaný interiér i podvozek a tradiční nabídku čtyřválcových motorů pod přední kapotou.

Hlavní změna se u nové Toyoty Verso odehrála na první pohled zvláště v oblasti čelních a zadních partií, jejichž vizuální styl připomíná novou generaci Aurisu a omlazený Avensis. Celkově působí „nové“ Verso atraktivnějším dojmem, když uvnitř dále překvapuje svou variabilitou. Může za to systém sklápění dvou zadních řad sedadel nazvaný Easy Flat a možnost vytvořit zavazadelník o velikosti až 1 696 litrů (dvoumístné uspořádání).

Novinka, která se představila na loňském pařížském autosalonu, míří za českým zákazníkem v kombinaci se čtyřmi motory (atmosféricky plněné čtyřválce s objemy 1,6 a 1,8 litru, dále dva turbodiesely 2,0 D4-D a 2,2 D-CAT) a třemi výbavami označenými Power, Active a Style. Také si lze připlatit za sedm výbavových paketů nebo prodlouženou záruku na 5 let nebo 160 000 km (14 900 Kč).

Nejlevnější Verso 1,6 Valvematic ve výbavě Power teď oficiálně startuje na částce necelých 450 tisíc, Toyota však od počátku zavádí cenové zvýhodnění 50 tisíc, takže ve skutečnosti vůz pořídíte za 399 900 Kč. Jak dlouho tato akce vydrží, můžeme jen hádat, ceník má však platnost minimálně do 31. března. Nejlevnější diesel japonská značka nabízí s již započítanou slevou za 449 900 Kč, přičemž zákazník dostane dvoulitr s výkonem 124 koní.

Vůbec nejdražší provedení Verso 2,2 D-CAT Style s výkonem 150 koní a šestistupňovým automatem vyjde na něco málo přes 600 tisíc (opět po slevě), a pokud dáváte přednost zážehovým jednotkám, k mání je 1,8 Valvematic se 147 koňmi, variátorem a ve výbavě Style jej můžete mít za necelých 550 tisíc.

Kompletní český ceník si můžete stáhnout zde (PDF, 1,1 MB).


Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 1 - Toyota Verso 2013 01Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 2 - Toyota Verso 2013 02Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 3 - Toyota Verso 2013 03Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 4 - Toyota Verso 2013 05Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 5 - Toyota Verso 2013 06Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 6 - Toyota Verso 2013 07Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 7 - Toyota Verso 2013 08Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 8 - Toyota Verso 2013 09Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 9 - Toyota Verso 2013 10Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 10 - Toyota Verso 2013 12Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 11 - Toyota Verso 2013 13Toyota Verso 2013: facelift zná své české ceny, startují na 450 resp. 400 tisících Kč - 12 - Toyota Verso 2013 14
Možná se mýlíme, ale máme za to, že Toyota své první slevy odvolá jen stěží

Jaroslav Vavera

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.