Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
The Ultimate Advertising Machine: BMW chce zobrazovat reklamy v palubních systémech
24.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Mnichovské automobilce nejspíš nestačí tisíce billboardů okolo silnic, chce dostat reklamu i do palubních systémů, navíc založenou na aktuální poloze.
Vypadá to jako zpráva, kterou by člověk čekal 1. dubna, nicméně není tomu tak - BMW vydalo tiskovou zprávu, podle niž v současnosti testuje přídavek palubního systému iDrive, který by v závislosti na poloze vozidla přijímal reklamu a zobrazoval ji na displeji navigace. Tomuto systému říká „vitruální trh budoucnosti”.
Projekt cílí na „nabídky a služby relevantní k trase a jejímu cíli a závislé na poloze”. BMW jako přínos uvádí možnost zobrazení informací o parkování včetně volných míst a cen. To by nebylo úplně od věci, avšak má to háček právě v podobě zmíněné reklamy - systém by vám na jedné z obrazovek přehrával reklamní spoty a informace o slevách v okolí, ať už na koberce nebo šunku.
Systém by měl umožnit řidiči si nastavit, jakou reklamu chce vidět, ale pochybujeme, že mezi možnostmi bude i „žádnou”. Představte si, že jedete podle navigace v nějakém městě třeba v Maďarsku, kde jste ještě v životě nebyli, a místo instrukcí kam jet najednou na head-up displeji vidíte informaci, že za druhým rohem vlevo mají skříně ve slevě.
Že jsou navigace v automobilech ve spojení s internetovým připojením docela třaskavá kombinace, již víme, přídavek reklamy však zní skoro jako špatný vtip. Otázka na BMW: bude pak ta navigace do auta pro zákazníky zdarma, placená onou reklamou?
BMW testuje příjem reklamy do palubního systému auta, závislé na aktuální pozici. Slogan „The Ultimate Driving Machine” by se tak mohl snadno změnit na jiný, podobný...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 6 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejčtenější články
- Šéf sportovní divize Mercedesu je totálně mimo. I po fiasku hybridního C63 věří, že si lidé místo pro V8 přijdou pro elektromotor
3.10.2024 - VW Golf během tří generací zdražil téměř na dvojnásobek. Němci vyjmenovali důvody, které k tomu vedly
3.10.2024 - Nový rekord silniční F1 Mercedesu z Nordschleife ukazuje hlavně slabiny pohonu, na záznam z jízdy se chvílemi nedá dívat
3.10.2024 - Do Evropy míří čínská značka, která levným soupeřem Octavie válcuje Škodu, sem ale táhne s jiným zbožím
3.10.2024 - Ruskému trhu s ojetinami dodnes vládne Lada, po které Češi toužili naposledy před 35 léty. Proč tomu tak je?
3.10.2024
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.01. 18:05 - delphin
- vyber motorky 11.01. 17:02 - jerry
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 15:52 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.01. 14:04 - M.Z.
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.01. 12:00 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.
- Policejní kontroly a měření 10.31. 19:33 - řidičBOB