Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
TechArt GTStreet RS: nejdrsnější 911 997 na anabolických steroidech
20.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než se celá tuningová horda vrhne na novou devětsetjedenáctku 991, několik firem jistě vymáčkne pár koní i z dosluhující 997. Jako třeba TechArt v případě její nejdrsnější verze GT2 RS.
Tato firma z německého Leonbergu ještě jednou zaparkovala ve své dílně Porsche 911 GT2 RS, trochu si pohráli s nastavením a výsledek právě prezentují na IAA ve Frankfurtu. Jejich kreatura nazvaná GTStreet RS dostala upravenou řídicí jednotku v rámci balíčku Power Kit CK 097/T2.2. Za tímto označením se ukrývá vyladěný plochý šestiválec o objemu 3,6 l, jehož původní výkon 620 koní vzrostl o rovných 100 koní. Dřívější maximální točivý moment 700 Nm se zase zvýšil na rovných devět set newtonmetrů. TechArt říká, že je to ten nejsilnější stroj, který kdy opustil jejich firmu.
GTStreet RS zrychluje z nuly na sto 3,3 sekundy a to je o dvě desetiny lepší čas než výchozí auto. Dvousetkilometrovou hranici pokoří za 9,5 vteřiny, což je zlepšení o 0,3 sekundy. Posunula se též nejvyšší rychlost - z předchozích 330 na 352 km/h. Aby úpravami nijak neutrpěla stabilita, v TechArtu namontovali na přední nárazník karbonové „lízátko” a boční křidélka vyrobená z polyuretanu. Na zádi se pak objevilo velké křídlo z uhlíkových kompozitů a ze stejného materiálu byl vyroben také difuzor zadního nárazníku.
Pokud se vám zdá, že nízký čumák GT2 RS je teď minimálně ve městě na retardérech nepoužitelný, máte v zásadě pravdu. A uvědomuje si to též TechArt, takže vám za příplatek prodá hydraulický systém Noselift, který vám o 10 mm přizvedne příď pouhým zmáčknutím tlačítka na stropní konzole. Abyste náhodou na to nezapomněli a nejezdili jako s prasklými zadními pružinami, elektronika indikuje pomocný režim podvozku na přístrojovém panelu.
TechArt k tomuto vozu dále nabízí nová, kovaná 20palcová kola Formula Race s centrální maticí a šířkou 8,5 palce vředu a 12 palců vzadu. Zůstanou-li vám ještě nějaké další prostředky, můžete si do kabiny objednat jiné kožené čalounění, spoustu Alcantary, pravého semiše, hliníkové pedály nebo karbonu co oči ráčí. Jestli je to ale vkusné, je pouze na vás.
Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.
TechArt tvrdí, že nic silnějšího než toto dosud nepostavili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 11 hodinami - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
před 7 hodinami - „Americký Concorde” vrací na oblohu nadzvukové cestování. Za sebou má první test, při kterém pokořil rychlost zvuku
před 8 hodinami - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
před 10 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před 11 hodinami - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva