Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
TechArt GTStreet RS: nejdrsnější 911 997 na anabolických steroidech
20.9.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Než se celá tuningová horda vrhne na novou devětsetjedenáctku 991, několik firem jistě vymáčkne pár koní i z dosluhující 997. Jako třeba TechArt v případě její nejdrsnější verze GT2 RS.
Tato firma z německého Leonbergu ještě jednou zaparkovala ve své dílně Porsche 911 GT2 RS, trochu si pohráli s nastavením a výsledek právě prezentují na IAA ve Frankfurtu. Jejich kreatura nazvaná GTStreet RS dostala upravenou řídicí jednotku v rámci balíčku Power Kit CK 097/T2.2. Za tímto označením se ukrývá vyladěný plochý šestiválec o objemu 3,6 l, jehož původní výkon 620 koní vzrostl o rovných 100 koní. Dřívější maximální točivý moment 700 Nm se zase zvýšil na rovných devět set newtonmetrů. TechArt říká, že je to ten nejsilnější stroj, který kdy opustil jejich firmu.
GTStreet RS zrychluje z nuly na sto 3,3 sekundy a to je o dvě desetiny lepší čas než výchozí auto. Dvousetkilometrovou hranici pokoří za 9,5 vteřiny, což je zlepšení o 0,3 sekundy. Posunula se též nejvyšší rychlost - z předchozích 330 na 352 km/h. Aby úpravami nijak neutrpěla stabilita, v TechArtu namontovali na přední nárazník karbonové „lízátko” a boční křidélka vyrobená z polyuretanu. Na zádi se pak objevilo velké křídlo z uhlíkových kompozitů a ze stejného materiálu byl vyroben také difuzor zadního nárazníku.
Pokud se vám zdá, že nízký čumák GT2 RS je teď minimálně ve městě na retardérech nepoužitelný, máte v zásadě pravdu. A uvědomuje si to též TechArt, takže vám za příplatek prodá hydraulický systém Noselift, který vám o 10 mm přizvedne příď pouhým zmáčknutím tlačítka na stropní konzole. Abyste náhodou na to nezapomněli a nejezdili jako s prasklými zadními pružinami, elektronika indikuje pomocný režim podvozku na přístrojovém panelu.
TechArt k tomuto vozu dále nabízí nová, kovaná 20palcová kola Formula Race s centrální maticí a šířkou 8,5 palce vředu a 12 palců vzadu. Zůstanou-li vám ještě nějaké další prostředky, můžete si do kabiny objednat jiné kožené čalounění, spoustu Alcantary, pravého semiše, hliníkové pedály nebo karbonu co oči ráčí. Jestli je to ale vkusné, je pouze na vás.
Tip: Projděte si také další novinky letošního frankfurtského autosalonu.
TechArt tvrdí, že nic silnějšího než toto dosud nepostavili
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Rolls-Royce ukázal nový obří 20válcový motor, tomu se říká lék na nemoci doby
před 48 minutami - Jaguarem na poslední chvíli zaříznuté turbínové superauto nakonec míří na silnice, jeho autor ho prostě musel dokončit
před 2 hodinami - Elektrický Mercedes za deště shořel majiteli pod rukama a zapálil mu dům, i když hodiny stál a ani se nenabíjel
před 3 hodinami - Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před 5 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva