Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Tavares už kosí v nabídce Peugeotu, modely 207+ a 807 končí
27.6.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Hatchback 207+ a MPV 807 z nabídky Peugeotu zmizí v rámci snižování ztráty firmy. Otazníky se však vznáší i nad některými dalšími modely, např. i nad elektromobilem iOn.
Hlavním úkolem Carlose Tavarese, se kterým vloni na podzim nastupoval do Peugeotu a Citroënu, bylo vyvést firmu ze ztrát. Letos v březnu ohlásil redukci nabídky a nyní k tomu skutečně dochází: Peugeot se rozloučí s hatchbackem 207+ a MPV 807.
Zbavit se velkého MPV 807 je krok jedině logický, vůz je to již poměrně letitý, který se snažil s konkurencí držet krok jen facelifty. V letošním roce nebyl ani prodejně nijak zvlášť úspěšný, v celé Evropě si jej pořídilo jen 836 lidí, což je výrazný pokles i oproti stejnému období loňského roku. Sourozenec C8 v nabídce Citroënu zatím zůstává, otázkou však je, na jak dlouho. Dalším modelem, který Peugeot přestane vyrábět, je malý hatchback 207+. Ten dostal několik změn s příchodem modelu 208, ve snaze z dosluhujícího auta ještě něco získat. Podobně jako v případě 206+, ani 207+ se očividně nesetkala s velkým úspěchem; rozhodně ne dost velkým na to, aby vydržela ve výrobě. Továrna ve španělském Villaverde již ukončila produkci tohoto stroje a bude se soustředit jen na kupé-kabrio 207CC, které v nabídce zůstává, a bude tam vznikat i nový Citroën C4 Cactus.
Otazníky se vznáší i nad některými jinými modely Peugeotu. Crossover 4008, bratr Mitsubishi ASX, se v kontinentální Evropě údajně také příliš neuchytil pro vysoké ceny a nijak široké možnosti specifikace. Zaručenou budoucnost nemá ani - nikoliv nečekaně - elektrický iOn, jehož udávaný dojezd 130 km je ve skutečnosti údajně tak devadesát a s cenou od 717 tisíc korun konvenčním městským minivozům může konkurovat jen stěží.
Carlos Tavares je člověk známý svou schopností vést velké automobilky s úspěchy, proto mu držme palce i v případě koncernu PSA. Co dalšího má v rukávu, se svět jistě bude postupně dozvídat.
Peugeot 207+ z nabídky této značky zmizí jako první...
... a MPV 807 jej bude brzy následovat
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejčtenější články
- Světovým autem roku 2025 se poprvé může stát „Číňan”, novinky z Říše středu mají skoro polovinu nominací
4.10.2024 - Audi na mrtvém koni cválá přímo do západu slunce, prodeje o desítky procent kolabují v Evropě i v USA
4.10.2024 - Nahé Bugatti Tourbillon je asi jediné porno, na které se můžete dívat v práci, odhalilo i pozadí vývoje
4.10.2024 - BMW tlačí na EU, aby zrušila vysoká cla na auta z Číny. Nepřinesou nic dobrého automobilce, Německu a ani celé Evropě
4.10.2024 - Prodeje taxíků Mercedesu zkolabovaly. Firma přišla téměř o celý trh, i když ho fakticky založila a přes 100 let mu vládla
4.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva