Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Tavares už kosí v nabídce Peugeotu, modely 207+ a 807 končí
27.6.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Hatchback 207+ a MPV 807 z nabídky Peugeotu zmizí v rámci snižování ztráty firmy. Otazníky se však vznáší i nad některými dalšími modely, např. i nad elektromobilem iOn.
Hlavním úkolem Carlose Tavarese, se kterým vloni na podzim nastupoval do Peugeotu a Citroënu, bylo vyvést firmu ze ztrát. Letos v březnu ohlásil redukci nabídky a nyní k tomu skutečně dochází: Peugeot se rozloučí s hatchbackem 207+ a MPV 807.
Zbavit se velkého MPV 807 je krok jedině logický, vůz je to již poměrně letitý, který se snažil s konkurencí držet krok jen facelifty. V letošním roce nebyl ani prodejně nijak zvlášť úspěšný, v celé Evropě si jej pořídilo jen 836 lidí, což je výrazný pokles i oproti stejnému období loňského roku. Sourozenec C8 v nabídce Citroënu zatím zůstává, otázkou však je, na jak dlouho. Dalším modelem, který Peugeot přestane vyrábět, je malý hatchback 207+. Ten dostal několik změn s příchodem modelu 208, ve snaze z dosluhujícího auta ještě něco získat. Podobně jako v případě 206+, ani 207+ se očividně nesetkala s velkým úspěchem; rozhodně ne dost velkým na to, aby vydržela ve výrobě. Továrna ve španělském Villaverde již ukončila produkci tohoto stroje a bude se soustředit jen na kupé-kabrio 207CC, které v nabídce zůstává, a bude tam vznikat i nový Citroën C4 Cactus.
Otazníky se vznáší i nad některými jinými modely Peugeotu. Crossover 4008, bratr Mitsubishi ASX, se v kontinentální Evropě údajně také příliš neuchytil pro vysoké ceny a nijak široké možnosti specifikace. Zaručenou budoucnost nemá ani - nikoliv nečekaně - elektrický iOn, jehož udávaný dojezd 130 km je ve skutečnosti údajně tak devadesát a s cenou od 717 tisíc korun konvenčním městským minivozům může konkurovat jen stěží.
Carlos Tavares je člověk známý svou schopností vést velké automobilky s úspěchy, proto mu držme palce i v případě koncernu PSA. Co dalšího má v rukávu, se svět jistě bude postupně dozvídat.






Peugeot 207+ z nabídky této značky zmizí jako první...
... a MPV 807 jej bude brzy následovat
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
před 7 hodinami- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
dnes Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včera
Nejčtenější články
Mercedes ví, jak si pomoci zpátky k ziskům. Někde zdražil svá auta až skoro o 100 tisíc, i když jim sebral výbavu
13.2.2025Že by VW konečně pochopil, kdo a co ho živí? Hned třem modelům nadělil zajímavý nový spalovací motor
13.2.2025Lamborghini vyzvalo na souboj BMW M s označením CS. Zdánlivě nerovné klání skončilo ostudou slavné značky
13.2.2025Technik detailně ukázal, jak funguje přes 100 let starý převratný vynález, který pohřbil elektromobily. Nerozchodily to dodnes
13.2.2025Nenápadná 350koňová německá rodinná střela je k mání v krásném stavu, lidé ani netuší, jak moc je dnes levná
13.2.2025
Živá témata na fóru
- Politický koutek 03.14. 17:16 - Zajda
- Výběr autopojištění 03.14. 12:39 - jerry
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee
- Lampárna (stěžovatelna) 03.12. 20:12 - M.Z.