Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Takhle se teď bude prezentovat Volkswagen. Už není Das Auto, je to... Volkswagen
9.1.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Předčasně zveřejněné detaily k avizované změně ukazují, že nově bude VW vystupovat opravdu skromněji. Už si nebude říkat nijak, jen Volkswagen.
Bylo by asi přehnané říci, že kauza Dieselgate koncernem Volkswagen zmítá, rozhodně jej ale trápí. Zejména v USA si s kauzou neví tak docela rady a nové informace ukazují, že problémů je více, než se na první pohled zdálo. Kupříkladu tamní vyšetřovatelé nejsou zcela spokojeni s přístupem automobilky, která jim nechce vydat e-mailovou korespondenci manažerů, neboť by tím porušila německé zákony na ochranu soukromí, což pochopitelně nechce. Američanům se to ale příliš nelíbí a veřejně přilévají pověstného oleje do v USA stále docela planoucího ohně.
VW ale musí bojovat na více frontách, aby si s důsledky kauzy poradil co nejlépe. Pochopitelně, musí vyvíjet a prodávat nová auta, musí se ale také snažit napravit svou reputaci a změnit způsob své prezentace před veřejností. A jedním z kroků byla i dřívější eliminace sloganu „Das Auto“ coby příliš domýšlivé záležitosti. Bylo otázkou, co tento slogan nahradí, teď už je ale jasné, že nic.
Ačkoli má VW tuto změnu představit až zkraje nového týdne na autosalonu v Detroitu, kolegům z Auto Evolution se podařilo už nyní získat materiály, které změnu komunikace značky Volkswagen popisují. Nečekejte žádné velké čachry, novinky vám nejlépe přiblíží přiložené materiály - bude tu logo, pod ním nápis Volkswagen a finito basta.
Beztak ne zcela originálnímu Das Auto je tedy konec a je otázkou, co to bude znamenat pro další aktivity Volkswagenu. Pravda, s „Das Škoda” jsme se nikdy potýkat nemuseli, ale takové ne zase tak dávno přeznačkované Das WeltAuto nebude nyní vedle nového brandingu samotného VW dávat tak úplně smysl. Pár změn tedy ještě čekejme...
Ano, Volkswagen je teď Volkswagen, nefalšovaný lidový vůz
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
včera - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
26.12.2024 - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Největší současný propadák Škody končí rok ve smutné křeči, bude rád za 10 tisíc prodaných aut v celé EU
před 10 hodinami - K mání je symbol mrtvé éry, poslední výkonná luxusní limuzína s motorem V8 a manuálem. Vznikla jen v 96 kusech
včera - Nadějný výrobce elektroaut je na hraně krachu. Zastavil veškeré aktivity, zaměstnance poslal na „povinné neplacené volno“
včera - Absurdita dění kolem Tesly nezná mezí, ve Švédsku jí odmítají připojit k síti už 100 nově postavených Superchargerů
včera - Jedno z nejlevnějších rodinných aut mezi ojetinami je dnes skoro zapomenutý držák, za málo nabízí opravdu hodně
včera
Živá témata na fóru
- Cena výměny EGR ventilu 12.27. 15:39 - Pietro78
- Řidiči, co to mají v ruce... 12.27. 15:03 - řidičBOB
- BMW Divize 12.27. 12:08 - pavproch
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB