Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak

Audi vás nechá si vůz dle vlastních představ virtuálně sestavit a pak se jím „projít”. Škoda dovolí něco podobného, výsledek vám ale ukáže i s vámi uvnitř.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak

11.2.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Audi vás nechá si vůz dle vlastních představ virtuálně sestavit a pak se jím „projít”. Škoda dovolí něco podobného, výsledek vám ale ukáže i s vámi uvnitř.

Londýnské vlakové nádraží Waterloo v těchto dnech nabízí lidem zvědavým na novou Škodu Fabia možnost posadit se do Fabie takové, jakou si sami vytvoří v konfigurátoru. Pochopitelně však ne ve skutečnosti, ale ve virtuální realitě a auto neuvidí pomocí brýlí, nýbrž na největší reklamní obrazovce v Británii, visící v blízkosti stánku Škodovky.

Zájemci si mohou zvolit výbavu, barvy, kola a další vnější detaily a pak se posadí před zelenou plochu. Počítačový program je pak na zmíněné obrazovce ukáže v takové Fabii, jakou si zvolili. Obrázek pak je možné někomu poslat e-mailem nebo sdílet na sociálních médiích. Je to určitým způsobem odlišný přístup k upravené realitě, kterou se snaží využívat např. virtuální showroomy Audi či Hyundai.

Andrew Newman, spoluzakladatel firmy Enigma, která pro britskou divizi Škodovky tuto marketingovou kampaň připravila, ji označuje za světově první. „Veřejnost má šanci si navrhnout vlastní auto od základu v reálném čase stejně snadno, jako kdyby hráli počítačovou hru,” říká. My dodejme, že zas tak od základu to není, když si vybíráte jen úroveň výbavy, barvu a kola, ale i tak to je zajímavý nápad.

Stánek bude na svém místě do 13. února, takže pokud před Valentýnem místo obligátní Paříže berete svou drahou polovičku do Londýna... vlakem, můžete si čekání na spoj zpestřit i tímto konfigurátorem.


Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 1 - skoda ve waterloo 01Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 2 - skoda ve waterloo 02
Stánek Škodovky ve Waterloo nabídne možnost se vidět v nové Fabii

Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 3 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 02Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 4 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 05Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 5 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 09Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 6 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 13Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 7 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 15Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 8 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 17Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 9 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 21Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 10 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 25Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 11 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 22Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 12 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 38Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 13 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 43Také Škoda už prodává auta s pomocí virtuální reality, jde na to ale trochu jinak - 14 - Skoda Fabia 2015 III nova oficialni vse 49
Škoda Fabia III. generace je na světě už nějakou dobu

Zdroj: Auto Express

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.