Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong SIV-1 odhalen, pod kapotou má motor 1,6 GDI Turbo s 205 koňmi
5.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Korejská značka zabalila do pohledného designu zajímavou pohonnou jednotku. SIV-1 by jednou mohl být i s turbodieselem.
Pokud chcete na ženevském autosalonu spatřit krásku a netvora, stačí obrátit pohled ke stánku korejské automobilky SsangYong. Ta totiž na straně jedné představuje novou generaci až jedenáctimístného modelu Rodius, který se pohledným designem může pochlubit jen sotva. Stranu druhou však okupuje koncept SIV-1, za který byste se nemuseli stydět ani ve vyšší společnosti. Značka však aktuálně prohlašuje, že do výroby má tato novinka ještě daleko, přičemž měnit se prý budou nejen technické aspekty, ale také vzhled. My přitom jen doufáme, že se nakonec nedočkáme netvora číslo dvě.
Důvodů, proč by se měl SsangYong SIV-1 dostat na silnice, je přitom celá řada. Tím nejzajímavějším je benzinový motor 1,6 GDI Turbo, jehož 205 koní slibuje zajímavé svezení. Tato pohonná jednotka by přitom měla být spřažena s šestistupňovým manuálem nebo dvouspojkovým automatem, se stejnými převodovkami je pak možné spojit i turbodiesel 1,6 TwinTurbo o výkonu 150 koní a 360 Nm točivého momentu.
O jízdních parametrech či spotřebě se Korejci prozatím nezmiňují, dle tiskového prohlášení bychom ovšem oba dva motory mohli velmi brzy spatřit v některém z dalších produkčních modelů značky. Stejně jako novou aplikaci audio systému, která je schopná spárování s jakýmkoliv typem mobilního telefonu. Jednoho z těch modernějších, samozřejmě.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.
Zatím stále koncept SIV-1 na ženevském autosalonu
S konceptem SIV-1 automobilka SsangYong dokazuje, že pohledný design jí není cizí. Od produkční verze je však crossover na hony vzdálen
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025 - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
- News z EWC Endurance 31.1.2025
Nejčtenější články
- Ford si nechal patentovat nové řešení řízení, na kterém si vylámaly zuby Nissan i Tesla, pomoci jím může jen sám sobě
2.1.2025 - Vzácná, mimořádně ošklivá Alfa Romeo s asi nejpodivněji řešeným kufrem je k mání dodnes nová, vzniklo jí jen 1 036 kusů
2.1.2025 - Ani šéf Hondy nedokázal novinářům vysvětlit, proč by se jím řízená firma měla spojit s Nissanem
2.1.2025 - Je tu nový král ztráty hodnoty, o kterém zatím nebyla řeč, majitele připravil o 2 miliony za 2 roky a 19 tisíc najetých km
2.1.2025 - BMW na poslední chvíli zařízlo projekt 1300koňového elektromobilu, víra v protežovaný pohon se dál vytrácí
2.1.2025
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus