Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
SsangYong SIV-1 odhalen, pod kapotou má motor 1,6 GDI Turbo s 205 koňmi
5.3.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ živé foto) Korejská značka zabalila do pohledného designu zajímavou pohonnou jednotku. SIV-1 by jednou mohl být i s turbodieselem.
Pokud chcete na ženevském autosalonu spatřit krásku a netvora, stačí obrátit pohled ke stánku korejské automobilky SsangYong. Ta totiž na straně jedné představuje novou generaci až jedenáctimístného modelu Rodius, který se pohledným designem může pochlubit jen sotva. Stranu druhou však okupuje koncept SIV-1, za který byste se nemuseli stydět ani ve vyšší společnosti. Značka však aktuálně prohlašuje, že do výroby má tato novinka ještě daleko, přičemž měnit se prý budou nejen technické aspekty, ale také vzhled. My přitom jen doufáme, že se nakonec nedočkáme netvora číslo dvě.
Důvodů, proč by se měl SsangYong SIV-1 dostat na silnice, je přitom celá řada. Tím nejzajímavějším je benzinový motor 1,6 GDI Turbo, jehož 205 koní slibuje zajímavé svezení. Tato pohonná jednotka by přitom měla být spřažena s šestistupňovým manuálem nebo dvouspojkovým automatem, se stejnými převodovkami je pak možné spojit i turbodiesel 1,6 TwinTurbo o výkonu 150 koní a 360 Nm točivého momentu.
O jízdních parametrech či spotřebě se Korejci prozatím nezmiňují, dle tiskového prohlášení bychom ovšem oba dva motory mohli velmi brzy spatřit v některém z dalších produkčních modelů značky. Stejně jako novou aplikaci audio systému, která je schopná spárování s jakýmkoliv typem mobilního telefonu. Jednoho z těch modernějších, samozřejmě.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografiích přímo ze Ženevy.
Zatím stále koncept SIV-1 na ženevském autosalonu
S konceptem SIV-1 automobilka SsangYong dokazuje, že pohledný design jí není cizí. Od produkční verze je však crossover na hony vzdálen
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později včera 14:44
- Pátek v Sepangu včera 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia 31.10.2024
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před 2 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
včera - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
včera - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera
Živá témata na fóru
- Suzuki obecně 11.02. 07:47 - jerry
- vyber motorky 11.02. 07:41 - jerry
- Jaguar a dalsi britske zverstvo 11.01. 21:22 - Lachende Bestien
- Rychlodotazy 11.01. 18:05 - delphin
- Elektromobily a vse kolem nich 11.01. 15:52 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.01. 14:04 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 11.01. 09:42 - M.Z.
- S větrem ve vlasech.... 10.31. 19:38 - M.Z.