Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid pro Indii dostane facelift, bude vypadat, jako „ta naše”
25.1.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Rapid si v Indii nevede špatně, vedle mnoha novinek značky ale vypadá jako chudý příbuzný. Letošní facelift tomu má učinit přítrž.
Patrně si ještě vzpomenete na to, že sága novodobých Rapidů od škodovky začala před pár lety v Indii. Od té doby ustoupila tamní verze modelu tohoto jména do ústraní, neboť se od místních Rapidů, ať už v provedení liftback nebo verzi Spacback, vizuálně i technicky liší. Přesto by bylo nemístné pustit tento specifický produkt české automobilky ze zřetele, a tak se po pár letech zase jednou krátce podíváme na jeho hlavně budoucí osud.
Nic zatím není oficiální, indičtí kolegové ze Zigwheels ale hlásí, že Rapidu právě kvůli jeho značně konzervativnímu vzhledu přestává v Indii po boku nové Octavie, faceliftovaného Superbu a inovovaného Yeti přestává růst pšenka. V první fázi tak automobilka podpoří prodeje edicí Ultima, která nabídne více muziky za stejné peníze, později v letošním roce ale přijde s kompletním faceliftem, který vozu po necelých čtyřech letech v prodeji dopřeje svěžejší tvář.
Auto má zůstat mechanicky totožné, zejména příď se ale má dočkat značného osvěžení, které vůz přiblíží vzezření evropského Rapidu. Významné změny jsou očekávány i v interiéru, záď se pak má změnit pouze nepatrně, pokud vůbec. Technicky se pak má nabídka nadále opírat o motor 1,6 TDI a 1,6 MPI s výkonem 105 koní, Rapid má ale v Indii dostat i námi respektovaný motor 1,2 TSI opět se 105 koňmi, nicméně také se sedmistupňovou automatickou převodovkou (jedna-šestky mají manuální pětikvalt).
Uvidíme, kdy a v jaké podobě facelift Rapidu do Indie dorazí a jak moc škodovce pomůže s tamním odbytem. Přece jen, vzhledem k charakteru tamního trhu je to velikostí, typem karoserie i cenou klíčová součást její nabídky...





















indický Rapid vypadá spíše jako Fabia s kufrem, takové kabátky dnes už Škoda svým modelům nešije
Evropský Rapid je podstatně více šik a ten indický se má vydat po designové stránce stejnou cestou
Zdroj: Zigwheels
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 9 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 10 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
včeraLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
včeraRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva