Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Rapid přijde o jeden ze symbolů „low costu”, dostane lepší ovladání oken
27.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Mladoboleslavská značka údajně provedla analýzu prvních dojmů z Rapidu a nejvíce kritizovaný detail opraví ještě před zahájením prodeje. K tomu dojde až 8. října.
Posledních pár týdnů se nápor informací a článků o nové Škodě Rapid poněkud zastavil. Důvodem je asi fakt, že jsme měli konečně možnost pořádně ji projet, podrobně prozkoumat detaily, udělat si vlastní názor a podělit se o něj s vámi v prvním testu dieselové verze 1,6 TDI. Ať už jste si z našich dojmů odnesli cokoli, nejvíce nám bylo líto, že jsme článek vzhledem k chybějícím cenám nemohli definitivně uzavřít, a tím pádem ani nemohlo být jasné, jestli ta nebo ona levná řešení byla levná až příliš, nebo přiměřená budoucí cenovce.
O moc moudřejší nejsme ani v tuto chvíli, neboť německé ceny v tomto případě nejlepším vodítkem nejsou. Co se týče ceníku, Škoda zaujala vzorovou pozici mrtvého brouka, i když máme alespoň zprávu od interního zdroje, který tvrdí, že automobilka nebude tohle tajemství držet do startu prodeje. Ten podle našich informací začíná ve 41. kalendářním týdnu, tedy nejdříve až od 8. října.
Každopádně Mladá Boleslav asi tuší, že některé projevy ořezaných nákladů byly až příliš zjevné a ještě před uvedením novinky do showroomů udělá minimálně jednu nápravu. Podle iDnes.cz Škoda pozorně sledovala první dojmy z testování Rapidu a uznala, že kritika elektrického ovládání zadních oken, které nelze ovládat z místa řidiče a jenž se objevila i v našem testu, byla oprávněná a chybné rozhodnutí automobilka napraví. „Snažíme se zajistit to co nejdříve, takže na některé trhy se to stihne ještě před premiérou,“ uvedl prý zdroj z automobilky. Jestli se změna promítne ve zvýšené ceně vozu, článek už neinformuje, překvapivé by to ale nebylo.
Tohle je inkriminovaný problém - zadní okna jsou „v elektrice”, z místa řidiče jej ale ovládat nešlo.
Podívejte se i na zbytek obrázků z našeho prvního testu Škody Rapid 1,6 TDI.
Zdroj: iDnes
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva