Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Octavia RS po faceliftu: lepší, nebo ne?
28.10.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
(ilustrace) Verze RS byla tou nejhezčí Octavií III a po kontroverzním faceliftu to může snad jedině ona, kdo vylepší „oktávce” vizuální reputaci.
Facelift Škody Octavia otřásl českým automobilovým éterem. Už dlouho jsme od vás nedostali tolik zpráv ptajících se třeba na to, jak je vůbec možné, že automobilka v dnešní době něco takového dostane až do sériové výroby. Je hezké, že se ptáte, ale jasnou odpověď nemáme, i když možnosti jsou v zásadě jen dvě.
Buď nastala situace podobná, jako kdysi u Pontiac Aztek a nikdo nebyl schopen říci něco ve stylu: „Jozefe, vždyť je to odporné!” až se to najednou začalo dostávat do produkce a nikdo to nebyl schopen zastavit. A nebo nevíme něco, co ví ti, kteří nám takové auto nabízejí.
Zaslechli jsme konspirační teorie toho typu, že se o změnu postaral Volkswagen, aby lépe prodával Golf nebo sama Škoda, aby lépe prodávala Kodiaq. Možné je všechno, pravděpodobnější ale budou jiné faktory jako třeba ten, že auto ve skutečnosti vypadá lépe, než si z fotek myslíme. A nebo jsou o tom aspoň ti, kteří na něj koukají už rok, skálopevně přesvědčeni.
Tohle ukáže čas, jednu část budoucnosti si ale můžeme nastínit už dnes. Jak jsme dnes zmiňovali, facelift ještě čeká další verze a mezi nimi i provedení RS, které bylo v nabídce Octavie tím nejlepším. Právě jeho ostřejší design by s nové stylizovanými světly mohl fungovat a ač jeho podobu zatím neznáme, na pomoc přichází ruka ilustrátora X-Tomiho.
Ten v zásadě spojil dosavadní ladění RS s nově pojatou přídí, nižším podvozkem a velkými koly. Pochopitelně nevíme, jestli RS bude vypadat přesně takto, pokud by ale vypadal, nabízí se otázka: Sluší RS facelift na fotkách alespoň o trochu více než standardu? Těšíme se na vaše pohledy...


Takto by mohla vypadat Octavia RS po faceliftu, nabídne s ním od příštího roku až 245 koní
Pro srovnání současné RS ve stejné barvě
Zdroj: X-Tomi Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025V Americe chtějí legálně za volant aut pustit už 15 let staré řidiče, argumentují zvýšením bezpečnosti
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva