Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Octavia RS po faceliftu: lepší, nebo ne?
28.10.2016 | Petr Miler | Přidat příspěvek
(ilustrace) Verze RS byla tou nejhezčí Octavií III a po kontroverzním faceliftu to může snad jedině ona, kdo vylepší „oktávce” vizuální reputaci.
Facelift Škody Octavia otřásl českým automobilovým éterem. Už dlouho jsme od vás nedostali tolik zpráv ptajících se třeba na to, jak je vůbec možné, že automobilka v dnešní době něco takového dostane až do sériové výroby. Je hezké, že se ptáte, ale jasnou odpověď nemáme, i když možnosti jsou v zásadě jen dvě.
Buď nastala situace podobná, jako kdysi u Pontiac Aztek a nikdo nebyl schopen říci něco ve stylu: „Jozefe, vždyť je to odporné!” až se to najednou začalo dostávat do produkce a nikdo to nebyl schopen zastavit. A nebo nevíme něco, co ví ti, kteří nám takové auto nabízejí.
Zaslechli jsme konspirační teorie toho typu, že se o změnu postaral Volkswagen, aby lépe prodával Golf nebo sama Škoda, aby lépe prodávala Kodiaq. Možné je všechno, pravděpodobnější ale budou jiné faktory jako třeba ten, že auto ve skutečnosti vypadá lépe, než si z fotek myslíme. A nebo jsou o tom aspoň ti, kteří na něj koukají už rok, skálopevně přesvědčeni.
Tohle ukáže čas, jednu část budoucnosti si ale můžeme nastínit už dnes. Jak jsme dnes zmiňovali, facelift ještě čeká další verze a mezi nimi i provedení RS, které bylo v nabídce Octavie tím nejlepším. Právě jeho ostřejší design by s nové stylizovanými světly mohl fungovat a ač jeho podobu zatím neznáme, na pomoc přichází ruka ilustrátora X-Tomiho.
Ten v zásadě spojil dosavadní ladění RS s nově pojatou přídí, nižším podvozkem a velkými koly. Pochopitelně nevíme, jestli RS bude vypadat přesně takto, pokud by ale vypadal, nabízí se otázka: Sluší RS facelift na fotkách alespoň o trochu více než standardu? Těšíme se na vaše pohledy...
Takto by mohla vypadat Octavia RS po faceliftu, nabídne s ním od příštího roku až 245 koní
Pro srovnání současné RS ve stejné barvě
Zdroj: X-Tomi Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
dnes - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nejnovější články
- Největší současný propadák Škody končí rok ve smutné křeči, bude rád za 10 tisíc prodaných aut v celé EU
před 6 hodinami - K mání je symbol mrtvé éry, poslední výkonná luxusní limuzína s motorem V8 a manuálem. Vznikla jen v 96 kusech
před 8 hodinami - Nadějný výrobce elektroaut je na hraně krachu. Zastavil veškeré aktivity, zaměstnance poslal na „povinné neplacené volno“
před 9 hodinami - Absurdita dění kolem Tesly nezná mezí, ve Švédsku jí odmítají připojit k síti už 100 nově postavených Superchargerů
před 11 hodinami - Jedno z nejlevnějších rodinných aut mezi ojetinami je dnes skoro zapomenutý držák, za málo nabízí opravdu hodně
dnes
Živá témata na fóru
- Cena výměny EGR ventilu 12.27. 15:39 - Pietro78
- Řidiči, co to mají v ruce... 12.27. 15:03 - řidičBOB
- BMW Divize 12.27. 12:08 - pavproch
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB