Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Škoda Octavia RS od Milotecu: jen pro silné povahy
19.10.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý Milotec se specializuje na úpravy vozů Volkswagen a Škoda. Je pověstný hlavně svými blýskavými kryty zpětných zrcátek a dveřních klik, ale v jejich sortimentu se dají najít i poněkud rozumněji vypadající komponenty.
Octavia na silnicích zrovna k ojedinělým zjevům nepatří, takže jakákoli možnost odlišovat se od těch ostatních bývá zpravidla vítána. A i když možná tuning bytostně nesnášíte, musíte uznat, že je vždycky lepší dát své auto do rukou lidem, kteří o úpravách něco vědí, než se zavřít do garáže s kbelíkem kytu a laminátem a svépomocně jej zničit. Takže když už, co třeba Milotec…
Na Octavii RS druhé generace mají například masku chladiče bez loga, nástavce na oba nárazníky, mračítka světel, odtrhovou hranu prodlužující střechu nebo 19palcová kola Oxrock s pneumatikami Hankook S1 Evo o rozměru 225/35 R19, které komfortu asi neprospějí, ale zase nevypadají špatně. Snad jízdní vlastnosti alespoň částečně zachraňuje stavitelný podvozek H&R umožňující snížit přední i zadní nápravu v rozsahu 30 až 60 mm, který vás vyjde na něco málo přes tisíc eur.
K tomu Milotec nabízí zvýšení výkonu dieselového čtyřválce 2.0 TDI ze 170 na 200 koní, anebo též výměnu výfukového systému, které podle německého úpravce bez ohledu na aplikaci v benzínovém nebo naftovém motoru zvedne výkon o pět procent. To si ale raději nechte potvrdit ve zkušebně na motorové brzdě, placebo efektu zpravidla podlehne i největší pesimista.
Pár detailů můžete mít jiných rovněž v interiéru - Milotec dodává hliníkové pedály a ze stejného materiálu frézovanou hlavici řadicí páky, sítě do kufru, různé chromované rámečky na přístroje, kolem držáků na nápoje či nástupní lišty. Ne všechno vypadá vkusně a asi bude rozumnější držet se zpátky, ale pár věcí z jejich programu asi smysl má. Především asi při přímém srovnání s tím, co jezdí po našich tuningových srazech.




Jestli je to vkusné nebo ne, nechávám na posouzení laskavého čtenáře
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
před 6 hodinamiUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včeraKia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. včera 21:24
- Aleix Espargaro s wild card v Jerezu včera 20:51
- WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit? 17.4.2025
- Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce 16.4.2025
- Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem 16.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 47 minutamiMercedes konečně našel způsob, jak do nabídky vrátit žádoucí auta, jen s názvem to trochu přehnal
před 2 hodinamiTohle je nové nejsilnější spalovací auto všech dob, které může na silnice, jeho brutální motor dává přes 2 000 koní
před 3 hodinamiSoudní dokumenty ukazují další problém vzdáleného přístupu výrobců k vašim autům, Tesla s ním má podvádět se zárukami
před 5 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 13:47 - petr_riha
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins
- Cyklistické vlákno 04.17. 21:19 - Kavis