Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sin R1 2014: německo-britský sporťák zamíří z okruhů na silnice
20.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
I model s registračními značkami může očekávat odlehčenou konstrukci, do které byl napěchován osmiválec GM. Stovku za 2,5 sekundy ale zřejmě nedá.
S německo-britským sporťákem Sin R1 jsme vás již podrobně seznámili, jednalo se však o okruhovou verzi, které byly veřejné silnice zapovězené. To se ovšem firmy Sin Cars a ProFormance Metals, jež stojí za výrobou, snaží změnit. Na autosalonu Autosport International, který se koná již za dvacet dní v Birminghamu, proto představí silniční verzi, která by se záhy měla objevit v prodeji.
Oproti závodnímu speciálu ovšem o novince nemáme příliš mnoho informací. Ví se víceméně tolik, že dvoumístné kupé se vzhůru výklopnými dveřmi bude postaveno na trubkovém prostorovém rámu a karbonové ochranné kleci jako jeho okruhový příbuzný. Hmotnost by však měla vystoupat o nějakých 240 kilogramů na výsledných 1 200 kg. A to především díky bezpečnostním prvkům.
Jisté je rovněž to, že za sedadly se objeví 6,2litrový osmiválcový motor koncernu General Motors. O výkonu či jízdní dynamice ovšem již nepadlo ani slovo. Oproti závoďáku, který do vínku dostal 525 koní, nejvyšší rychlost přes 320 km/h a sprint z klidu na stovku zvládá za 2,5 sekundy, se ovšem dá očekávat lehčí zhoršení.
Oba výrobci ovšem dodávají, že silniční verze by rovněž měla dostat 19palcová litá kola, závodní brzdy a palivovou nádrž ve stylu Formule 1. Zbytek pak zřejmě bude oznámen v Birminghamu, o ceně ale víme již nyní. Silniční Sin R1 by totiž měl stát 60 000 GBP (cca 1,8 milionu korun), přičemž vyráběn bude v omezeném množství.
Sin R1 se v příštím roce dostane také na veřejné silnice, stát by měl okolo 1,8 milionu korun
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 11 minutami - Elektrické Volkswageny ID jsou takový propadák, že je všechny dohromady prodejně překonává jediný model: Golf
před hodinou - Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva