Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sériové BMW X2 bude jinak vypadat jen stěží. Prostě stylovější X1 (ilustrace)
11.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
BMW tak trochu promeškalo příležitost SUV postavené na platformě UKL trochu odlišit. Za pár novinek si ale bezesporu řekne o vyšší sumy.
Otázky na téma smysluplnosti BMW X2 jsme vznesli již ve chvíli, kdy mnichovská automobilka své nejnovější SAC neboli Sport Activity Coupe představila. Zatímco u takových modelů X4 nebo X6 bychom na odpověď přišli okamžitě, neboť jde přeci jen s přimhouřením obou očí o stylovky, která se vůči konzervativněji stylizovaným vozům X3 a X5 opravdu liší, u X2 je odklon vůči X1 menší.
Ještě více patrné je to na neoficiálních ilustracích webu Remca Meulendijka, který nám přináší pohled na možnou produkční variantu. Realita se jistě bude v některých detailech lišit, nicméně celkově s odklonem počítat nelze. Nové BMW X2 tak působí jen jako model X1, který dostal navíc agresivněji střižené nárazníky a poněkud sníženou střešní linii.
Zde změny začínají, ale také končí. Mechanicky již jde o identické vozy. Oba stojí na platformě UKL, která v základu používá pohon předních kol. Ten je možné vyměnit za systém xDrive, stejně jako lze v motorovém prostoru nahradit přeplňované tříválce přeplňovanými čtyřválci. Atmosféry či šestiválce jsou mimo hru.
Kabina jistě bude velice podobná té z X1, změny lze očekávat znovu jen u detailů. Je samozřejmě možné, že zejména vzadu BMW přijde s výraznějšími nuancemi hlavně kvůli nižší střeše. Ta je přitom i důvodem, proč lze očekávat méně místa na zadních sedadlech a v zavazadelníku.
Abychom tedy vše sesumírovali, BMW X2 se od modelu X1 lišit jen málo. Nabídne lehce vybroušený styl doplněný menší praktičností a vyšší cenou. V případě X4 a X6 tato strategie šla chápat, zde ale mnichovští míří se stejnou návnadou do již jednou vyloveného rybníka. Uspějí? To zjistíme v roce 2018.
Produkční BMW X2 nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 2 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 3 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva