Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Sériové BMW X2 bude jinak vypadat jen stěží. Prostě stylovější X1 (ilustrace)
11.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
BMW tak trochu promeškalo příležitost SUV postavené na platformě UKL trochu odlišit. Za pár novinek si ale bezesporu řekne o vyšší sumy.
Otázky na téma smysluplnosti BMW X2 jsme vznesli již ve chvíli, kdy mnichovská automobilka své nejnovější SAC neboli Sport Activity Coupe představila. Zatímco u takových modelů X4 nebo X6 bychom na odpověď přišli okamžitě, neboť jde přeci jen s přimhouřením obou očí o stylovky, která se vůči konzervativněji stylizovaným vozům X3 a X5 opravdu liší, u X2 je odklon vůči X1 menší.
Ještě více patrné je to na neoficiálních ilustracích webu Remca Meulendijka, který nám přináší pohled na možnou produkční variantu. Realita se jistě bude v některých detailech lišit, nicméně celkově s odklonem počítat nelze. Nové BMW X2 tak působí jen jako model X1, který dostal navíc agresivněji střižené nárazníky a poněkud sníženou střešní linii.
Zde změny začínají, ale také končí. Mechanicky již jde o identické vozy. Oba stojí na platformě UKL, která v základu používá pohon předních kol. Ten je možné vyměnit za systém xDrive, stejně jako lze v motorovém prostoru nahradit přeplňované tříválce přeplňovanými čtyřválci. Atmosféry či šestiválce jsou mimo hru.
Kabina jistě bude velice podobná té z X1, změny lze očekávat znovu jen u detailů. Je samozřejmě možné, že zejména vzadu BMW přijde s výraznějšími nuancemi hlavně kvůli nižší střeše. Ta je přitom i důvodem, proč lze očekávat méně místa na zadních sedadlech a v zavazadelníku.
Abychom tedy vše sesumírovali, BMW X2 se od modelu X1 lišit jen málo. Nabídne lehce vybroušený styl doplněný menší praktičností a vyšší cenou. V případě X4 a X6 tato strategie šla chápat, zde ale mnichovští míří se stejnou návnadou do již jednou vyloveného rybníka. Uspějí? To zjistíme v roce 2018.


Produkční BMW X2 nejspíše jinak vypadat nebude
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva