Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Šéf SRT: nesrovnávejte Viper s Corvette, jsou to zcela jiná auta
28.1.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ralph Gilles označil Viper za dokonalý vůz, showcar, který si můžete koupit. Nechce jej srovnávat s Corvette, absenci automatu vidí jako pozitivum.
Prodeje nového SRT Viperu zpočátku neplnily očekávání, což vedlo až k omezení výroby. Údajně za to mohli dealeři a špatné načasování, faktem však zůstává, že nový Viper přijde na dvojnásobek toho, co Corvette C7, a na trati ho porazí starší Corvette C6 ZR1. Ostatně, edice Time Attack 2014 vznikla kvůli pomstě a její srovnání s novou Corvette C7 Z06 bude jistě zajímavé.
Šéf SRT Ralph Gilles v rozhovoru pro Autonews svůj stroj bránil - řekl, že Viper nikdy nebyl a nebude Corvette. „Nikdy jsme se nesnažili být Corvette a ani nebudeme. Viper je vyráběný ručně - jen namalovat pruhy trvá 18 hodin. Barva je nanášena pískováním, jak zvenčí, tak zevnitř. Všechny části jsou stvořeny s dokonalostí. Snažíme se postavit showcar, který si můžete vlastnit. Není to spotřební zboží,” vysvětlil Gilles. Činy však naznačují, že SRT leží porážka od dosluhující Corvette ZR1 pořádně v žaludku. Jak jinak si vysvětlit Viper Time Attack?
Gilles také řekl, že v současnosti nechávají potenciální zákazníky si Viper pořádně vyzkoušet a že mají dobré ohlasy. „Lidé si bohužel vzali do hlavy, že SRT Viper je evolucí předchůdce. To však není pravda, je to zcela nový vůz,” dodal šéf SRT.
Jako jeden z důvodů, proč se Corvette daří více než Viperu, někteří vidí i absenci automatické převodovky ve stroji Chrysleru. „Nepracujeme na verzi s automatem, ale nejsme zcela proti,” komentoval tento aspekt Gilles. „Je to naše další odlišnost - všichni mají pádla pod volantem, my ne. Zároveň však vidíme, jak lidi říkají, že skutečná řidičská auta se už nevyrábějí - právě kvůli převodovkám. A o tom to je,” dodal.
I když šéf SRT Ralph Gilles říká, že nemáme srovnávat Viper s Corvette, k čemu asi vznikla edice Time Attack?
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 11 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejčtenější články
- Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024 - Nový čínský luxusní vůz si potají hraje na Mercedes a Maybach. Jeho jméno je směšné, prodejní plány výrobce ještě víc
26.11.2024 - Motor V16 nového Bugatti poprvé předvedl svůj skutečný zvuk, v 500 km/h bude znít jako stíhačka z druhé světové
26.11.2024 - Luxusní Korejci se bojí návratu Trumpa do Bílého domu, také oni vsadili na jiný výsledek
26.11.2024 - Stylové SUV-kupé Renaultu dnes jako ojeté koupíte už za 350 tisíc. Spolehlivostí neohromí, ale vypadá šik
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva