Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Leon Cupra s paketem „Nürburgring” bude ještě levnější, než jsme očekávali
19.6.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Již příští měsíc dorazí na některé trhy Cupra s paketem, s nímž se kdysi postarala o rekord předokolek na Nordschleife, Detaily podtrhují jeho „obyčejnost”.
Náš článek o tom, kterak nový rekord Méganu RS z Nordschleife spíše vyzdvihuje přednosti Leonu Cupra vzbudil velkou pozornost i řadu ohlasů, mnoho prostoru pro jiné vnímání ale nevidíme. Pokud Renault musí z Méganu RS udělat skoro závodní auto s cenou značně přesahující 1 milion Kč, omezit šíři jeho využitelnosti a připíše si čas o 4 sekundy lepší než stále univerzální Leon Cupra 280 doplněný o pár drobných vylepšení posunujících cenu sotva ke tři čtvrtě milionu Kč, nepřipadá nám to jako důkaz nadvlády.
A jinak se nám situace nejeví ani dnes, kdy o celém výkonnostním paketu víme ještě více. Ten totiž nakonec nebude stát ani zmíněných 70 tisíc Kč, jak jsme spekulovali v předchozím článku, v němž jsme si nechali ještě rezervu 10 tisíc Kč. Přímo Seat nás informoval, ze paket vstoupí do prodeje na některých trzích již v červenci a i když českou cenu zatím nemá, zákazníci si na něj v závislosti na konkrétním odbytišti musejí připravit jen 2 až 2,5 tisíce Eur, tedy 55 až 68 tisíc korun. V České republice jsou ceny Seatů i příplatkových prvků obvykle nižší, a tak nepředpokládáme, že by jeho cena mohla přesáhnout 60 tisíc Kč. Cifra potřebná na zakoupení celého dříve „rekordního” vozu by se tak měla pohybovat do 730 tisíc Kč.
Pokud si na něj už brousíte zuby, musíme trochu krotit vaše nadšení, neboť u nás bude celý paket oficiálně k mání až od listopadu. Vůz s ním má být možné zakoupit pouze v oranžové nebo černé barvě, s níž se budou pojit už zmíněné výkonností prvky - lepší brzy, lehčí kola, lepivější pneumatiky a aerodynamické prvky na vnějších prazích.





















Seat Leon Cupra ve standardním provedení se od verze, který dokáže pokořit Ring v čase pod 8 minut, liší jen v drobnostech
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 2 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 4 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 5 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 7 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva