Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Seat Ibiza 2012: máme první fotky interiéru po faceliftu
19.1.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Pár týdnů před světovou ženevskou premiérou zbavujeme faceliftovanou Ibizu posledního velkého tajemství - nabízíme vám pohled do interiéru.
Současná generace Seatu Ibiza byla představena v květnu 2008. Pokud průměrná životnost vozu činí šest let a facelift bývá obvykle odhalen po čtyřech, světová premiéra modernizované „španělské Fabie” bez dlouhého počítání vychází plus mínus na Ženevu. Té se patrně i dočkáme, premiéra to už ale v pravém slova smyslu nebude.
Podoba přepracovaného vozu je díky pohotovému svědkovi focení katalogových obrázků ve Spojených státech známá už od začátku prosince loňského roku. A když pak utekly další záběry, automobilka před týdnem rezignovala a zveřejnila první oficiální sérii fotek. Ne však definitivně. Zřejmě aby z původního tajemství zůstala ukryta alespoň špetka, vystavili Španělé na svých stránkách pouze šest fotografií, z toho celkem interiérových v počtu nula kusů. Abychom toto jejich nedopatření napravili, nabízíme vám pár kousků z naší zahrádky.
Když se na „nový” interiér zadíváte, je poněkud nepochopitelné, co je zde ještě k utajování. Na první pohled je totiž kabina naprosto identická s vozem představeným v roce 2008. Dokonce i na druhý. Třetí... A pak si možná při přímém srovnání všimnete těch pár odlišností. Abyste nemuseli hledat, tak v oblíbené dětské hře najdi pět rozdílů jsme objevili jinou grafiku a font budíků přístrojového štítu.
Druhou drobnost objevíte při zkoumání tlačítek automatické klimatizace. Původní vypadala tak trochu jako plovoucí, nyní jsou zapuštěná souběžně se zbytkem čelní stěny panelu. Drobně upravený se zdá být rovněž volant, na němž se (na dvou horizontálních ramenech) objevilo trochu více chromovaného plastu. Z některých úhlů se kromě toho zdá, že by mohla být mírně jiná i povrchová struktura panelů, ale to může být i způsobeno sníženou kvalitou obrázků. Ale i kdyby, faceliftovaná Ibiza momentálně už nemá čím ohromit, takže otázka teď zní, na co čeká Seat...
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Při hledání rozdílů mezi původním a tímto interiérem doporučujeme hodně trpělivesti
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejčtenější články
- První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024 - Nový čínský luxusní vůz si potají hraje na Mercedes a Maybach. Jeho jméno je směšné, prodejní plány výrobce ještě víc
26.11.2024 - Motor V16 nového Bugatti poprvé předvedl svůj skutečný zvuk, v 500 km/h bude znít jako stíhačka z druhé světové
26.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva