Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Rolls-Royce má nový web. Je prý tak skvělý, že vozy už ani nemusíte vidět v reálu
4.11.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Představení modelu Dawn bylo poprvé v historii firmy přenášeno online. Velký ohlas přesvědčil značku o správnosti této cesty, a tak je na webu stále více doma.
Britská automobilka Rolls-Royce s představením nového modelu Dawn evidentně objevila digitální věk. Jeho premiéra byla totiž přenášena online, přičemž předem přihlášení novináři mohli šéfovi značky Torstenu Müller-Ötvösovi pokládat otázky zpoza klávesnice. Na veškeré odpovědi se sice nedostalo, neboť Britové dodali, že celkově se chatu zúčastnilo na čtyři tisíce žurnalistů (ano, byli jsme mezi nimi), nicméně i tak bylo interaktivitě učiněno zadost.
Úspěch „digitálního úsvitu“ neboli projektu Digital Dawn potvrdily i statistiky Googlu, podle nichž byla novinka značky nejvyhledávanějším termínem toho dne (8. září). Mimo to automobilka ve stejný den spustila i novou webovou stránku a mobilní platformy, které se okamžitě setkali s enormním zájmem publika. Počet přístupů totiž narostl o 300 procent. To je ovšem s ohledem na odhalení nového modelu více než logické.
Novou internetovou prezentaci si ovšem Rolls-Royce více než pochvaluje a dodává, že selekce fotografií, videí a příběhů servírovaná netradiční cestou připomíná více luxusní žurnál než tradiční automobilový web. Toulka napříč jednotlivými tématy je navíc podle tvůrců inovativní a okořeněná o okrajový obsah, díky čemuž vám samotný vůz i značku představí daleko lépe než reálný vůz „z masa a kostí“.
Tím ovšem online činnost Britů nekončí, kupříkladu od počátku roku 2015 značka zaregistrovala 400procentní nárůst příznivců na Instagramu. To podle ní jen deklaruje, že dochází ke změně zákaznického profilu a snižování průměrného věku klientů. Asi bychom se proto neměli divit tomu, že s webem a sociálními sítěmi bude Rolls-Royce do budoucna pracovat ještě větší měrou.
Cílem je samozřejmě nárůst prodejů, ačkoliv prozatím není jisté, zda značka zavede nějaký strop po vzoru Ferrari. Nicméně se dá předpokládat, že i při deseti tisíc registracích ročně bude zachována exkluzivita. Zvláště když během příštích pár let můžeme očekávat příchod dalšího nového modelu, a sice vůbec prvního firemního SUV.







Nový web Rolls-Royce je podle tvůrců natolik dokonalý, že vám modely značky přiblíží lépe než reálné vozy
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025V Americe chtějí legálně za volant aut pustit už 15 let staré řidiče, argumentují zvýšením bezpečnosti
23.3.2025Takhle mrtvého koně Němci sedlají: Ještě loni nic nevyrábějící Číňané letos doma prodají víc aut stejného typu než všichni Němci společně
23.3.2025Po letech objevená reklama Hondy s Ayrtonem Sennou pro její domácí trh je bizarní připomínkou jedné slavné éry
24.3.2025K mání je zapomenutá francouzská silniční stíhačka v dodnes zánovním stavu, o tomhle jsme snili po pádu komunismu
24.3.2025
Živá témata na fóru
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11