Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Revoluční elektromobil VW na prvních obrázcích, oslnivý design nečekejte
16.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá automobilka u svého přelomového modelu nechystá žádné designové výstřelky. Dojezd 400 km chce nabídnout za rozumnou cenu.
Novému elektrickému konceptu Volkswagenu jsme se podívali na zoubek před pár dny, kdy se ven dostaly informace z jeho interní prezentace. Nyní německá automobilka svůj přelomový model avizuje oficiálně, přičemž rýsovat se začíná především jeho design. Již z náznaků je přitom patrné, že k experimentům asijského typu nedojde, místo toho se hatchback bude držet konvenčních tvarů.
Můžeme samozřejmě namítnout, že jde opětovně o nudu a šeď, nicméně Němci chtějí oslovit davy a to by s designovými výstřelky možné nebylo. Kromě toho automobilka dodává, že v době příchodu do prodeje - tedy podle všeho v roce 2019 - by měla být výrazným způsobem zredukována cena baterií. To by mělo z novinky udělat konkurenceschopné zboží i pro stávající diesely.
Předpokládá se přitom dojezd okolo 400 kilometrů, což je podle Volkswagenu dostatečná porce na každodenní provoz. Za pomoci rychlodobíjení navíc budete mít k dispozici plnou kapacitu lithium-iontových baterií údajně už za 15 minut. K tomu se navíc přidává prostornější interiér než v současném Passatu, přestože zvenčí bude novinka menší než dnešní Golf. Navrch chce Volkswagen přihodit ještě 24hodinové připojení k internetu či individuální profil VW ID, který počítá s uložením veškerého nastavení. To pak budete moci přenášet pomocí klíčku či aplikace napříč různými vozy Volkswagenu.
Automobilka o autě hovoří jako o „svém novém vyslanci v automobilovém světě” nebo o „vozu stejně revolučním, jakým byl před dekádami Brouk”. Vše zní krásně, možná až moc - zda produkční verze vše slíbené dodrží, je zatím ve hvězdách.



Chystaný elektrický hatchback Volkswagenu se ukázal na prvních fotkách. Prozatím jde pouze o koncept
Interní prezentace vozu řešila spíše technické aspekty, vzhled vůbec
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před hodinouElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Obrat Alfy Romeo byl dokonán, oba její nejzajímavější modely se vrátí se spalovacími motory pod kapotami
20.3.2025Výkonné elektrické SUV po svolávací akci samo zrychluje, i když sundáte nohu z plynu. Nejde o vtip, zachycují to videa
20.3.2025Druhý nejprodávanější model Mercedesu už má datum na svém parte. Pokud o něj máte zájem, objednávejte rychle
20.3.2025Elektromobily už v Austrálii stojí stejně jako „srovnatelná” spalovací auta, jejich prodeje přesto prudce klesají
21.3.2025Rozlučka Toyoty s její jedinou manuální šestiválcovou mašinou je absurdně drahá, nemravně využívá současného dění
21.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins