Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Twizy 2013 s „dveřmi” ukazuje na videu hlavně své slabiny
11.10.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Renault by asi udělal lépe, kdyby nové řešení pro „celoroční mobilitu” malého Twizy dále neprezentoval. První video ukazuje, že zvolil hodně rozpačitou cestu.
Nedávno jsme vám představili vylepšení Renaultu Twizy pro rok 2013. Nebylo to dlouhé čtení, hlavní novinkou bylo doplnění nabídky o jakési plastové nástavce standardně dodávaných „polovičních dveří” (jde spíše o ochranu proti vypadnutí), které měly interiér vozu ochránit před vlivem větru a deště. Už podle popisu to nebyla žádná sláva, podrobnější představení celého řešení ale ukazuje, že realita je ještě horší.
Především se podívejte, jak celý nástavec vypadá. Nakonec ani nejde o plexi, ale o něco jako gumový obal na potraviny v plastovém rámu. Důvod, proč interiér nakonec zakrývá toto, je prostý - „dveře” Twizy nemají vnější kliku, a tak řidič musí před nastoupením nějak dosáhnout na tu vnitřní. A k tomu si udělá „díru” měkkým plastem jako Arsène Lupin. Konstruktéři navíc mysleli na to, aby toto „okno” šlo odstranit i operativněji než demontáží celého nástavce. A tak rovněž otevírání zevnitř probíhá pomocí zipu, po němž se vám cely gumový obal „vysype dovnitř.”
Na snímku jsou dále patrné vstupy pro vzduch na začátku a konci onoho nástavce, k vidění je také komplikované uchycení jeho horní části ke karoserii i jeho celkově složitá montáž. Třeba se vám to bude zamlouvat, my ale při ceně nějakých 9 tisíc Kč raději zopakujeme slova klasika: S gumou, nebo bez? Radši bez...
Renault říká, že Twizy porazil počasí. Nám se spíše zdá, že prohrál sám se sebou...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Další kontroverzní kreace Mansory dráždí oči i žaludek, její jméno dává nepokrytě najevo, komu „podkuřuje”
21.3.2025VW možná začíná chápat, po elektrickém kolapsu přesunul pozornost ke svému nejžádanějšímu autu vůbec
21.3.2025Bývalý technik NASA rozjel Autopilot Tesly a další systém proti zdi pomalované obrazem okolí, podívejte se na výsledek
21.3.2025Max Verstappen prodává svůj soukromý tryskáč, i interiér si nechal kompletně předělat do „svých” barev
21.3.2025Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva