Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Twin'Run se ukázal na dalším videu, jeho výkon prý činí dokonce 350 koní
28.5.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Technici, designéři i testovací jezdec v nových záběrech odhalili řadu neznámých faktů. A bohužel i naznačili, že do série se koncept nedostane.
Koncepční Renault Twin'Run nás zaujal - možná už jen proto, že představuje opak toho, co francouzská automobilka běžně vyrábí. Svůj potenciál dává najevo široko daleko, přičemž o downsizing nezavadil ani v rané fázi vývoje. Původně oznámených 320 koní produkovaných 3,5litrovým šestiválcem se navíc podle nového videa ukazuje být zbytečně skromnou hodnotou. Podle testovacího jezdce Gregory Fargiera by totiž agregát měl na zadní kola posílat dokonce 350 koní, což v kombinaci s hmotností pouhých 950 kg představuje poměr 368 k/t.
Není to ovšem jediná novinka, kterou se z pětiminutového snímku dozvíte. Designér exteriéru Csaba Wittinger rovněž prozradil, že veškeré lemy karoserie, střecha a křídlo jsou z pravého karbonu. Mimo to vůz nese matný i lesklý dvoubarevný lak, zatímco pro potah sedadel byla užita kombinace semiše a Alcantary, jež má zabránit sklouznutí. Přídavná přední světelná rampa je pak malou výkladní skříní diodové technologie francouzské automobilky.
Renault si v novém videu samozřejmě nenechal ujít příležitost ukázat nám Twin'Run také na firemní testovací dráze v Aubevoye. Zde se přitom vcelku snadno vypořádal s nástrahami počasí i zatáčkami okruhu, pro které měl být stvořen. Z celého snímku však vyznívá jeden velmi smutný fakt, a sice ten, že historie v podobě Renaultu Clio V6 se zřejmě již nebude opakovat. Twin'Run tak zřejmě zůstane jen konceptem, který ohlašuje příchod nového Twinga. A nebo to snad volání potenciálních zákazníků dokáže změnit?
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva