Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Sandero RS na 69 nových fotkách a videu protahuje svých 150 koní
5.10.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Rumunský hatchback s francouzským logem dorazil na brazilský trh. Stovku zvládne za 8 sekund, navíc mu můžete plně vypnout stabilizaci a trakci.
S prvním modelem RenaultSportu, který byl vyvinut mimo Starý kontinent, jsme vás již mohli seznámit vcelku podrobně. Nově ovšem máme k dispozici rozsáhlou fotogalerii, video i plně oficiální údaje, pročež nastal důvod, abychom se k Renaultu Sandero RS vrátili. Naši rekapitulaci začneme v motorovém prostoru, kde pracuje dvoulitrový atmosférický čtyřválec. Ten dostal do vínku 150 koní, s nimiž (a také s nakrátko zpřevodovaným šestistupňovým manuálem) zvládne stovku za rovných 8 sekund.
Nejsou to ovšem jediné zajímavé dynamické parametry, kterými se Sandero RS může pochlubit. Dále tu máme nejvyšší rychlost 202 km/h nebo pružné zrychlení z 80 na 120 km/h za 7,3 sekundy na pátý převodový stupeň a za 5,9 sekundy na čtvrtý. S vylepšeným brzdným ústrojím, kdy vpředu i vzadu najdeme kotouče, se pak zlepšila také schopnost vozu zastavit z rychlosti 100 km/h, k čemuž nově stačí 37,4 metru.
Dále se Sandero RS, které nedostalo logo Dacie, nýbrž Renaultu, může pochlubit 17palcovými litými koly, duální koncovkou výfuku, zadním difuzorem nebo zadním spoilerem, jenž umocňují přítlak. Uvnitř se pak mimo jiné objevilo tlačítko RS, které řidiči umožňuje volbu tří jízdních režimů od standardního přes Sport až po Sport Plus. Ten poslední přitom deaktivuje stabilizační a trakční kontrolu.
Dodat pak již můžeme pouze tolik, že na brazilském trhu je Sandero RS již k mání, přičemž ceny startují na sumě 58 880 BRL (cca 364 500 Kč). Za to přitom kromě výše zmíněného můžete počítat ještě se sportovními sedadly, pneumatikami o rozměru Continental Sport Contact 3 o rozměru 205/45 nebo podvozkem sníženým vůči standardu o 26 milimetrů.
Renault Sandero RS dostal do vínku 150 koní, s nimiž pokoří stovku za rovných 8 sekund
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025 - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejnovější články
- Polovinu mladých v Německu vyhazují od testů v autoškolách. Profesor psychologie zkusil vysvětlit, co se to s námi děje
včera - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
včera - Ven se dere úplně nové auto pro puristy s řadovým šestiválcem, konstrukčně zůstane vážně tradiční
včera - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
včera
Živá témata na fóru
- OT - zavírám krám, uklízím 02.01. 22:12 - petr_riha
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.01. 19:44 - Zajda
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus