Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Fluence a Latitude končí v Německu, zájem o ně je minimální
8.11.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Ani tak úspěšné značce na tak velkém trhu se nemusí podařit zaujmout s jinde oblíbeným autem. To platí o Renaultu Fluence, konec Latitude až tak nepřekvapí.
Teprve před pár dny jsme vám oficiálně představili očekávaný facelift Renaultu Fluence pro rok 2013. I u nás jde o dosti populární auto, které boduje, přiznejme si, hlavně hodně nízkou cenou. Na tom ale není nic špatného a nedá se říci, že by podobné nabídky Němcům nevoněly - třeba Dacia prodává „v Reichu” podobné množství aut jako Mazda nebo Honda, a tak část tamní klientely nad lácí určitě neohrnuje nos. Jenže Fluence se prostě nechytl a faceliftu se na německém trhu ani nedočká.
Vyplývá to z avíza tamního zastoupení Renaultu. Fluence patrně dožije konce výroby aktuálního provedení, katalogy k tomu faceliftovanému už se ale Francouzi zdržovat nebudou. A je to celkem pochopitelné - pouhých 115 prodaných kusů za deset měsíců letošního roku je skutečně extrémně málo, však Renault v Německu patří k 10 nejoblíbenějším značkám a prodá tam rok co rok okolo 100 tisíc aut.
Pokud by výše uvedená logika platila pro Renault Latitude, pak bychom si mohli vsadit na to, že se brzy v Evropě dočkáme jeho zatím korejského faceliftu. Je ale jen možné, že když se kácel les, vzal Renault Deutschland sekeru i na tento model, neboť jeho prodeje jsou na tom ještě hůře - našel si letos v Německu jen 107 zákazníků. Latitude má ale na rozdíl s Fluence problémy s odbytem jinde, a v úvahu tak klidně připadá i to, že se sekery namísto faceliftu dočká zcela.
Česká nabídka obou modelů krokem německého zastoupení značky stižena není, Fluence je u nás naopak hvězda jasná, když se s téměř tisíci prodanými kusy podílí na prodejích Renaultu ČR více než 10 procenty. A na jeho facelift si spousta zákazníků jistě ráda počká...
Nepravděpodobný renegát, tím je v Německu Renault Fluence. Na jeho facelift už si tam ani nepočkají
Tohle je faceiftovaný Samsung SM5 neboli místní Renault Latitude. Ani na ten nejsou Němci zvědaví
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před hodinou - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025
Nejnovější články
- BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
před hodinou - Novou nejlevnější Ladu ve verzi kombi odhalil únik přímo z továrny, na svou cenu vypadá velmi lákavě
před 2 hodinami - Ani 35 tisíc propuštěných a zavřené továrny nebudou stačit. VW musí ušetřit víc, aby vyšel
před 3 hodinami - Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před 5 hodinami - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva