Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Espace 2015: takhle by mohl vypadat v sérii, naživo se ukáže za rok v Paříži (ilustrace)
27.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Karoserie francouzské novinky přijde o zpětné kamery i „sebevražedné“ dveře, maloobjemové motory pod kapotou jsou však jistotou.
Není žádným tajemstvím, že koncepční Renault Initiale Paris je předobrazem příští generace modelu Espace, až dosud však nebylo jisté, kdy s francouzskou novinkou máme počítat. Tato neznámá však byla vyřešena našimi francouzskými kolegy z francouzského Blog Automobile - podle nich produkční verze dorazí již za rok na autosalon v Paříži, přičemž prodej by měl být zahájen pár měsíců poté.
Tím ale veškeré jistoty končí a začínají spekulace. Ty by se ale od pravdy daleko odklánět neměly, zvláště v rámci motorového prostoru. S ohledem na změny v systému bonusů a malusů, které chce od příštího roku zavádět francouzská vláda, bychom se totiž měli dočkat jen maloobjemových motorů s výkony okolo 120 nebo 130 koní. Vyšší sílu lze očekávat maximálně v luxusních verzích Initiale Paris, kde by vyšší cena zakryla i příspěvek do státní kapsy. To jsou ale již pouhé dohady.
Blíže realitě se zdají být přiložené, pochopitelně neoficiální ilustrace. Ty totiž koncept z letošního Frankfurtu zbavují ozdobných bočních prahů nebo litých kol a „sebevražedné“ dveře a zpětné kamery nahrazují konvenčními kousky. Tedy panty uchycenými na středovém sloupku a klasickými zrcátky. Kromě toho pak firemní designér Laurens van den Acker dozajista pozmění ještě pár detailů, zvláště v zadní části bočního prosklení, zbytek ale již zřejmě zůstane nezměněn. Co byste na takový Espace řekli?


Koncepční Renault Initiale Paris se na produkční Espace změnil vcelku snadno, stačilo odstranit zjevné „nesmysly”. My bychom si přimysleli snad jen ještě o něco menší kola...
Zdroj: BlogAutomobile
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Rychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 2 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 3 hodinami„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 5 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva