Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Renault Captur RS je stále ve hře, musí ale prý dostát reputaci divize Renault Sport
18.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzi nechtějí následovat německého příkladu a do Capturu jen šoupnout větší motor. Reputace divize ale už utrpěla i bez výkonného SUV.
O příchodu ostré verze Renaultu Captur se spekuluje prakticky již od chvíle, kdy světlo světa spatřil standardní model. V mezičase navíc francouzská automobilka zaznamenala opakovaný růst poptávky, pročež bychom se ani nedivili, kdyby se vybroušené provedení objevilo v showroomech již zítra. Tak rychlé to ovšem nebude, neboť značka o Renaultu Captur RS prozatím stále jen debatuje a tím finální rozhodnutí jaksepatří oddaluje.
Šéf prodejního a komunikačního oddělení divize Renault Sport Regis Fricotte k tomu dodává: „Studujeme vše, co se studovat dá, abychom si byli jistí, že vůz se zaprvé dá vyrobit, zadruhé že bude dosažitelný a zatřetí, že jde ruku v ruce s ostatními modely RS.“ Přitom se ovšem nevyhnutelně objevují otázky typu: „Jaký by byl Captur RS na okruhu Nürburgring? A nač by divize Renault Sport odkazovala? Na závody do vrchu?“
Celá záležitost tak začíná dostávat spíše trpký nádech, neboť dané ukazatele vedou spíše k zamítnutí výroby. Tomu bychom se ovšem podle Fricotteho neměli divit, neboť Renault Sport rozhodně nejde ve stopách Mercedesu, který prý do modelu GLA 45 AMG pouze šoupnul větší motor a měl víceméně vše vyřešené. Captur RS by se prý musel proměnit mnohem více, aby odpovídal firemnímu duchu, na druhou stranu je otázkou, jaký ten firemní duch nyní vlastně je - i nové Clio RS s automatem a turbem má k tradici této verze sakra daleko.
O tom ale Fricotte nemluví a odkazuje raději na nedávno odhalený Mégane RS 275 Trophy, který je prý typickým příkladem. Že by ale Renault z Capturu RS udělal něco takového, nelze očekávat. Technický manažer Thierry Landreau ostatně dodává, že odpověď na všechny otázky divize RS jistě najde, ale je zatím těžké říct, co z toho vzejde.
Ostrá verze Renaultu Captur RS již existuje na neoficiálních ilustracích, její reálný příchod je však i nadále ve hvězdách
Standardní provedení oproti tomu loví zákazníky v čím dál tím větších houfech
Zdroj: Car Advice
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
včera - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
včera - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
včera - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva