Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque RS250: Project Kahn zamete s ladnými křivkami
4.5.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
A nahradí je těmi ryze agresivnímu. Tedy alespoň tak se tváří ve svém avízu brzkého odhalení úpravy jménem RS250.
Range Rover Evoque je docela sexy auto, už z našeho testu bylo zřejmé, že to je jeho hlavní devíza. To ale neznamená, že ji nelze posunou ještě dále, alespoň u úpravce Project Kahn si to myslí.
Včera tak média obeslali s krátkou zprávou, že právě pro tento Range Rover chystají úpravu nazvanou RS250. Jméno zní hodně drsně a i první uvolněná skica naznačuje, že právě takový dojem se bude vyladěný Evoque snažit dělat. Zřejmé z ní je, že vůz dostane nový přední nárazník s mnohem agresivněji pojatými křivkami, většími otvory pro vstup chladícího vzduchu, LED pro denní svícení a nadto upravenou masku chladiče. Parta britského designéra Afzala Kahna parta pak dále uvádí, že vůz se dočká i nového střešního spojleru, jiného zadního nárazníku s dvěma koncovkami výfuků a skutečným difuzorem. Ten červený motiv z přední kapoty se pak bude opakovat i na střeše a zádi.
Kola budou 22palcová (ale to není u Evoqu až taková rána jako u Škody Yeti) a zapadnou do rozšířených podběhů. Vůz pak dostane také upravený, pochopitelně snížený a přitvrzený podvozek.
Označení RS250 úpravce Project Kahn nerozklíčoval, ale asi nebudeme daleko od pravdy, když budeme předpokládat nejvyšší výkon některé z upravených motorizací. Pokud ale půjde o vrcholné sériové provedení Si4, pak to moc velký nářez nebude - už v továrním naladění má 177 kW, tedy 240 koní. Možná by mohlo jít o „britské koně”, to by pak bylo o něco více, nebo třeba i o kilowatty. To by pak bylo o hodně více...
Nechme se překvapit, s hotovým autem „kahnovci” vyrukují začátkem července.
Ladně-agresivní křivky standardního Evoqu se pod taktovkou Afzala Kahna Kahna očividně změní už jen v čistě agresivní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vážně špatný den v práci: Zaměstnanec dealerství rozsekal o zeď nové Lamborghini za 20 milionů v den jeho dodání zákazníkovi
před 5 hodinami - BMW si při udávání akcelerace svých aut začalo pomáhat laciným trikem, asi tím zastírá jejich stále větší hmotnost
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
31.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- V polovině 3. dne Miller s Yamahou 09:05
- Shakedown Test - 2. den převzala žezlo Yamaha včera 12:06
- HRC Honda: Místo Repsolu Castrol včera 10:45
- Shakedown Test - 2. den průběžně včera 09:59
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro 31.1.2025
Nejčtenější články
- Jediný žijící Ferrariho syn a dědic si specifikoval další auto tak, jak pochopí jen znalí, svého otce připomíná stále víc
2.1.2025 - Prodeje drahých elektrických aut dál mohutně kolabují. Bohatí lidé o ně nemají zájem ani v Číně, ztrátové značky končí
3.1.2025 - VW bude muset přežít rok 2025 téměř bez jediného nového modelu, jen v Evropě může přijít až o statisíce prodejů
3.1.2025 - Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva