Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque čeká několik menších faceliftů a zvláštních verzí
2.4.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vzhled britského kompaktního SUV budí i dva roky po své premiéře údiv, výrazně měnit se proto nebude. Jinak jej čeká hned řada menších novinek.
Úspěch Range Roveru Evoque se nedá nikterak zpochybnit. Na „vině“ je přitom hlavně vzhled, který vypadá spíše jako zhmotnělý sen excentrického designéra než produkční automobil vcelku konzervativní britské značky. Je přitom neuvěřitelné, že prakticky v identické formě jej Land Rover odhalil již v roce 2008 (jakožto koncept LRX). V Halewoodu, kde se tří- i pětidveřové verze vyrábějí, ovšem rozhodně nehodlají usnout na vavřínech. Automobilka proto začíná mluvit o vylepšeních, které by vůz měl postupem času dostat spolu s dalšími odvozenými verzemi, a to stylem, který pro Land Rover není typický.
Šéf designu značky Gerry McGovern totiž na autosalonu v New Yorku řekl, že necítí potřebu nadělit Evoqu tradiční facelift, který by kupříkladu změnil příď. Na vnějším designu se tedy zřejmě v dohledné době nezmění prakticky nic, menší vylepšení v oblasti materiálů, technologie či zpracování ale můžeme očekávat už během následujících dvanácti měsíců. „Musíme Evoque udržet svěží, to ale nutně neznamená změnu designu. Může dojít na nová provedení, materiály, technologie a tak podobně v momentech, kdy budou k dispozici,” řekl doslova McGovern s tím, že s tímto přístupem může dostat Evoque hned řadu drobných „faceliftů”.
Nabídku modelu mají dále podpořit odvozená provedení. Řeč přišla jak na kabriolet, který se již ukázal světu jako koncept, tak i na očekávanou ostrou verzi. Podle McGoverna jsou obě ve hře, na kabriolet ale nedojde hned. Pravděpodobně dříve se setkáme s výkonným provedením, neboť by mělo mít větší dopad a to je to, čeho chce automobilka dosáhnout.
Evoque má totiž „problém” se svou celosvětovou oblibou a výrobní kapacity továrny Land Roveru jsou vytíženy. To je také důvodem, proč jsme se zatím mnoha novinek nedočkali a proč jejich záplavu nelze očekávat ani do budoucna. „Je pravdou, že máme více nápadů, než které by pokryly naše výrobní kapacity. Je pro nás proto podstatné soustředit se na ty, které nejvíce korespondují s našimi ambicemi,” uzavřel McGovern.


















Na Range Roveru Evoque není příliš znát, že do prodeje šel již před dvěma roky a jako koncept se odhalil ještě o několik let dříve. I proto pro něj Land Rover neplánuje klasický velký facelift
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 11 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins