Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque Cabrio zatím stále nemá zelenou, ostrá verze už ano
6.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Abnormální zájem o tří- a pětidveřový Evoque je hlavním důvodem, proč značka tolik otálí s dalšími verzemi. Blýská se ovšem na lepší časy.
Líbí se vám Range Rover Evoque, přičemž jste již na svou vysněnou verzi složili zálohu? Pak i vy jste jedním z mnoha důvodů, proč studie kabrioletu představená na letošní Ženevě stále ještě nedostala zelenou. Továrna totiž nestíhá uspokojit první vlnu objednávek, která překonala i ty nejoptimističtější předpoklady. Abnormální zájem o třídveřový a pětidveřový model ovšem nejsou tou jedinou překážkou.
Automobilka Land Rover si mimo to stále není jista dostačující cílovou skupinou. Uzavřený Evoque se sice prodává dobře, to samé ovšem mohl Nissan kdysi říci o modelu Murano. Díky tomu se objevil i kabriolet, jeho prapodivná stylizace však namísto vábení zákazníky od showroomů japonské automobilky spíše odháněla. To asi nebude případ Range Roveru, značka však chce mít jistotu. Peníze na vyhazování ostatně nemá, přestože se jí na evropských trzích daří velmi dobře.
Dalším z důvodů, proč má Evoque kabriolet stopku, je chystaná ostrá verze. Tu během prvních jízd spojených s uvedením nového Range Roveru (my pro vás test budeme mít již příští týden) potvrdil jeden z designérů britské značky Richard Agnew. Zároveň přitom dodal, že počítat máme spíše s ještě výkonnějším přeplňovaným čtyřválcem než motorem V6.
Na „vině“ je menší hmotnost na přední nápravě, díky čemuž dvoulitr zachová dosavadní rozložení hmotnosti mezi osy a tím i mnohem lepší jízdní vlastnosti. Přesný příchod tohoto modelu Agnew zatím nepotvrdil, zářijový Frankfurt 2013 je ale podle nás nejvzdálenějším termínem. Spíše sázíme na Ženevu.
Range Rover Evoque kabriolet stále nemá zelenou. Přednost má standardní verze i chystaný ostrý model
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 40 minutami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Přes 200 tisíc korejských elektromobilů musí do servisů. Trápí je pořád stejný problém, rýsuje se z toho velká patálie
25.11.2024 - Zkusil jsem jezdit na „bezemisní” naftu HVO. Není to hloupá ekologická náhrada, auto se s ní líp chová a víc vydrží, snadno s ní i ušetříte
25.11.2024 - První elektrický Jaguar je takový průšvih, že jej automobilka po sérii požárů raději vykupuje od lidí zpět
26.11.2024 - Prý poslední spalovací Alfa Romeo se předvedla při akceleraci na 333 km/h, je to ještě smutnější podívaná, než by vás napadlo
26.11.2024 - Můžete se „ustávkovat” k smrti, ale nic nezměníte. Šéf VW říká, že zavírání továren a hromadnému propouštění už nejde zabránit
26.11.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 12.25. 17:03 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 12.25. 16:33 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 12.24. 14:09 - M.Z.
- Politický koutek 12.24. 12:03 - Brus
- Pneu koutek 12.23. 18:43 - řidičBOB
- PF 2022, 2023, 2024. 2025 12.23. 11:54 - Lachende Bestien
- Dálniční známka 2021 i 2022 (přidáno 2023, 2024 atd) 12.23. 11:47 - Lachende Bestien
- BMW Divize 12.22. 14:52 - pavproch