Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque Cabrio zatím stále nemá zelenou, ostrá verze už ano
6.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Abnormální zájem o tří- a pětidveřový Evoque je hlavním důvodem, proč značka tolik otálí s dalšími verzemi. Blýská se ovšem na lepší časy.
Líbí se vám Range Rover Evoque, přičemž jste již na svou vysněnou verzi složili zálohu? Pak i vy jste jedním z mnoha důvodů, proč studie kabrioletu představená na letošní Ženevě stále ještě nedostala zelenou. Továrna totiž nestíhá uspokojit první vlnu objednávek, která překonala i ty nejoptimističtější předpoklady. Abnormální zájem o třídveřový a pětidveřový model ovšem nejsou tou jedinou překážkou.
Automobilka Land Rover si mimo to stále není jista dostačující cílovou skupinou. Uzavřený Evoque se sice prodává dobře, to samé ovšem mohl Nissan kdysi říci o modelu Murano. Díky tomu se objevil i kabriolet, jeho prapodivná stylizace však namísto vábení zákazníky od showroomů japonské automobilky spíše odháněla. To asi nebude případ Range Roveru, značka však chce mít jistotu. Peníze na vyhazování ostatně nemá, přestože se jí na evropských trzích daří velmi dobře.
Dalším z důvodů, proč má Evoque kabriolet stopku, je chystaná ostrá verze. Tu během prvních jízd spojených s uvedením nového Range Roveru (my pro vás test budeme mít již příští týden) potvrdil jeden z designérů britské značky Richard Agnew. Zároveň přitom dodal, že počítat máme spíše s ještě výkonnějším přeplňovaným čtyřválcem než motorem V6.
Na „vině“ je menší hmotnost na přední nápravě, díky čemuž dvoulitr zachová dosavadní rozložení hmotnosti mezi osy a tím i mnohem lepší jízdní vlastnosti. Přesný příchod tohoto modelu Agnew zatím nepotvrdil, zářijový Frankfurt 2013 je ale podle nás nejvzdálenějším termínem. Spíše sázíme na Ženevu.




Range Rover Evoque kabriolet stále nemá zelenou. Přednost má standardní verze i chystaný ostrý model
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před hodinouPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 4 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva