Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
První vyrobené Ferrari LaFerrari je již k mání jako ojetina, za 65 milionů korun
2.1.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Červený exemplář hybridního supersportu disponuje výkonem 963 koní, 200 najetými kilometry a cenovkou o mnoho tučnější než když vyjel z továrny.
O prvním hybridním supersportu z Maranella jsme se zmiňovali již několikrát, přičemž v poslední době šlo hlavně o problémy s vývojem, jež vedly k pozdějšímu zahájení prodeje. Ten však očividně již musel začít, neboť podle inzerátu prezentovaného na webu Mobile.de je u německé společnosti Semco k dispozici vůbec první exemplář. Najeto má sice 200 kilometrů, se slevou za ojetý model ale rozhodně nepočítejte.
Realita je naprosto jiná, neboť původní cena 1,3 milionu Eur (cca 35,5 milionů korun) narostla takřka na dvojnásobek. K mání je totiž model za 2,38 milionu Eur (65 milionů Kč). Dá se přitom předpokládat, že do tohoto navýšení částečně promluvila nějaká ta příplatková výbava, která u Ferrari není levná ani u běžnějších modelů. Větší podíl ale dozajista jde na vrub exkluzivity této nabídky.
Vlastnit jeden z několika set vyrobených exemplářů LaFerrari a podle všeho i úplně první vyrobený kus je jistě lákavé i přes tu miniaturní porci najetých kilometrů, zvláště, když jej můžete v garáži zaparkovat ihned a ne až za několik měsíců a nemusíte Ferrari dokazovat, že si jeho auto „zasloužíte”. Otázkou ovšem zůstává, jak se vlastně podařilo firmě Semco vůz dostat do vlastnictví. Ferrari je totiž známé také tím, že svou klientelu si důsledně lustruje a překupníkům hlavně limitované edice neprodává. Tady asi někdo šlápl vedle.
Vůbec první vyrobené Ferrari LaFerrari je již k mání na trhu „ojetin“ za ne zrovna nízkých 65 milionů korun
Zdroj: Mobile.de
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
dnes - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Bosch propustí dalších 5,5 tisíce lidí, i mimo Německo. Jen v posledních měsících potvrdil vyhazovy pro víc jak 12 tisíc zaměstnanců
25.11.2024 - Obyčejná Honda předělaná na drsný muscle car Dodge se začíná prodávat, většina zájemců ale ostrouhá
25.11.2024 - Mercedes pracuje na konci kotoučových brzd, jak je známe, nové řešení by vydrželo až 15 let a 300 tisíc km
25.11.2024 - Levně k mání je sen odpůrců moderny. Dodnes nejeté auto má obří motor bez výkonu, volant bez airbagu a elektrická okna jako vrchol komfortu
25.11.2024 - Expertka vysvětlila, proč automobilky musí vracet tlačítka do kabin. „Dotyková mánie” je prý u konce, dochází na „přetlačítkování”
25.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva