Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche pozastaví dodávky modelu 911 GT3, kvůli obavám ze samovznícení
18.2.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Zdá se, že jen u italských superaut v plamenech nezůstane. Do této rizikové party se přidává i Porsche s modelem GT3 991, nyní se chystá pozastavit dodávky.
Byli jsme příjemně překvapení, že se německý výrobce navzdory protěžování dvouspojkových převodovek PDK přemýšlí nad manuální skříní pro chystanou extrémnější variantu GT3 RS. Zároveň nás ale také zaskočilo, proč jejich auta, respektive poslední generace GT3 stále častěji objevuje v plamenech u silnice. Že by to byl nějaký nový způsob propagace nebo by poslední GT3 byla tak žhavá? Tak to opravdu nebude.
V minulosti měly podobné problémy italské automobilky a někteří majitelé jejich vozů na to bohužel doplatili. Z těch posledních vzpomeneme třeba Ferrari 458 Italia, kterému nešlehaly plameny jen z výfuků, ale také z motorového prostoru. U Porsche, které má pověst výrobce nejspolehlivějších automobilů, si nic podobného nemohou dovolit. V posledních několika týdnech shořelo už minimálně pět kusů GT3, o kterých se ví. Proto se tedy chystají pozastavit dodávky „gététrojky“ a zjednat nápravu.
Spontání zapalování není u vozu za takové peníze vůbec příjemné, příjemné není ani v nejlevnějším voze na trhu, natož pak u něčeho, co umí díky 475 koňím jezdit přes 300 km/h v cuku letu a co musí vydržet i dlouhodobější extrémní zacházení na nejobtížnějších okruzích planety. Možná jsou na vině některé technické vychytávky, které nebyly dotaženy k dokonalosti, kdo ví.
Pokud se značce podaří problém vyřešit, v což všichni jistě doufají, pak se dá očekávat velká svolávací akce. Rozhodně však nezávidíme strach novopečených majitelů, kteří by se teď měli do zpětných zrcátek koukat pokud možno každou chvilku nebo by měli svojí novou chloubu raději do vyřešení situace raději nechat v garáži bez nastartovaného motoru. Zlověstnou zprávou je prý nápis palubního počítače „Low oil pressure“ či podivné zvuky z motorového prostoru následované dýmem. V druhém případě ale bývá už pozdě...


Takové snímky musejí fandu rychlých aut jedině zarmoutit. Novopečené majitele GT3 o to více
Fotogalerie Porsche 911 GT3 991
Nové Porsche 911 GT3 dorazilo s výkonem 475 koní, řiditelnou zadní nápravou a převodovkou PDK, díky čemuž je prý rychlejší nejen na Nordschleife
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před hodinouŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 4 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 6 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva