Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Turbo dostalo nový Aerokit, přítlak navyšuje až o 18 kilogramů
4.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Přeplňované modely Turbo a Turbo S můžete osadit předním spoilerem a zadním stavitelným křídlem. Levné však navýšení přítlaku nebude.
Ještě jednou se dnes podíváme do Zuffenhausenu, i když po odhalení nového Porsche Cayman GT4 se nebude jednat o takovou bombu. A zároveň ani vyslovenou novinku, neboť první zmínky o příplatkovém Aerokitu, jež je určen modelu 911 Turbo, se datují k listopadu loňského roku. Tehdy jsme ovšem měli k dispozici jen pár fotografií a cenu příslušenství. Nyní si ovšem můžeme posvítit na veškeré detaily.
Vpředu se tedy nachází nový spoiler, který dostal i stabilizační boční křidélka. K tomu se přidává přepracovaná záď, kde najdeme napevno uchycené křídlo. To se rovněž pyšní bočními stabilizátory a zároveň přihazuje středovou část, u které lze nastavit úhel sklonu. Veškeré tyto komponenty byly navíc odladěny ve větrném tunelu ve Weissachu, pročež nikterak nenavyšují koeficient odporu vzduchu.
Navýšen je však přítlak dosahovaný při rychlosti 300 km/h. Pokud je vůz nastaven na režim Speed, pak se přítlak zvýšil o 17 kilogramů na celkových 26 kg, při zvoleném módu Performance pak o 18 kilogramů na 150 kg. Zákazníci si přitom mohou vybrat, zda Aerokit zvolí lakovaný v barvě karoserie či v černém provedení. V takovém případě Porsche ve stejné barvě vyvede i boční prahy a zadní difuzor.
Cena byla stanovena 5 355 Eur (cca 149 000 Kč) v případě nových vozů, kromě toho ovšem můžete novými doplňky osadit také již dříve prodané exempláře. V takovém případě zaplatíte „pouze“ 4 879 Eur (135 500 Kč), ovšem bez laku a montáže. Je přitom zcela jedno, zda vlastníte Porsche 911 Turbo nebo výkonnější provedení Turbo S.
Nový Aerokit přihazuje Porsche 911 Turbo až 18 kilogramů na přítlaku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Luxusní Hyundai měla být od roku 2025 jen elektrická. Je rok 2025 a hádejte co? Nic, nezbylo z toho vůbec nic
před hodinou - Nový Fiat Panda se ukázal v úplném základu, místo středového displeje má na palubce tuto věc
před 2 hodinami - Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva