Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Targa 991 se vrátí k tradičnímu pojetí (+ ilustrace)
23.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Poslední Porsche 911 Targa vsadily na specifické ztvárnění střešních partií, s úspěchem u zákazníků se ale tento přístup setkává stále méně. Zejména proto by se nová generace Targy měla vrátit k tradičnějšímu řešení.
Tvrdí to alespoň jeden z obvykle dobře informovaných členů fóra Teamspeed.com a dává to smysl. Současná Targa se takto pouze jmenuje, ve skutečnosti s targou nemá mnoho společného. Vůz je totiž vybaven jen velkým skleněným střešním oknem, které se zasunuje pod to zadní. Vůz působí všelijak, kvůli jeho bohatému prosklení se ale tomuto provedení obvykle přezdívá „akvárium”. A není to zcela nemístné označení. Podivné je i to, že je nabízen pouze s pohonem všech kol, což v kombinaci s převážně letním využitím otevřeného vozu nedává velký smysl.
Konzervativní zákazníci Porsche tuto změnu příliš dobře nepřijali, i když je takto nabízena již od 911 generace 993. Že klasika zákazníkům chybí dosvědčují i úpravci jako je Ruf, kteří zájemcům o skutečnou targu nabídli tradiční řešení střechy. S tím pro další generaci 911 s kódovým označením 991 prý počítá i sama automobilka. Pokud jsou tyto zvěsti pravdivé, dočkáme se opět sundavacích střešních panelů, pevného sloupku B a specifického ztvárnění zadního okna.
Jak by mohl takový vůz vypadat se ihned jiný ze členů Teamspeed.com, porschecarreragtmay6, rozhodl „namalovat” a tuto ilustraci vám s jeho laskavým svolením předkládáme. Zda se tato představa setká se skutečností uvidíme přibližně za dva roky, kdy by nová 911 v provedení Targa měla dorazit na trh.




















Porsche 911 Targa i po faceliftu pro modelový rok 2009 vypadala zvláštně, nová generace by se měla vrátit ke klasice
Zdroj: porschecarreragtmay6@Teamspeed.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
„Vím, že šéfové jsou zklamaní, tlak narůstá,” říká Hamilton po dalším nepřesvědčivém víkendu
před 2 hodinamiAuto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včeraŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 08:14 - Stepan
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins