Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 R nafoceno bez kamufláže, místo křídla má monstrózní difuzor
17.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Verze pro puristy se vpředu pyšní nárazníkem z Porsche 911 GT3, jeho zadní křídlo však nahradilo jinou redukcí vztlaku. K mání bude jen s manuálem.
O příchodu Porsche 911 R určeného puristům a petrolheadům si pomalu již štěbetají i vrabci na střeše vašeho domu. Dosud jsme si však tento model mohli prohlédnout pouze na jediné ilustraci, která navíc nemusela být autentická. Nyní tu ovšem máme sadu špionážních fotek, které vzhled novinky odhalují do detailu. Vpředu si tak můžeme povšimnout nárazníku, který zdobí rovněž model GT3. Větší pozornost si ale žádají zadní partie.
Milovníci mohutných křídel se asi při spatření vozu otočí na pětníku, zbytku ale nejspíše bude imponovat opravdu masivní difuzor, který Porsche instalovalo pod motorový prostor. Redukován je tím vztlak na zadní nápravě, zmiňovaný nárazník pro změnu usměrňuje obtékání vzduchu vpředu. Mimo to tu máme mohutné boční prahy či litá kola, která se stejně jako u modelů GT3 a GT3 RS pyšní centrální maticí.
V motorovém prostoru se dle spekulací má objevit spíše 3,8litrový plochý šestiválec než jeho objemnější verze. Atmosférické plnění je jistotou, výkon nejspíše zůstane na 475 koních. O jeho přenos na zadní nápravu se ovšem nebude starat automat PDK, nýbrž klasický manuál. Ten navíc nedostane sedm rychlostí, ale pouze šest - nejspíše tedy půjde o modifikovanou převodovku ze starších modelů.
Ve srovnání se standardní produkcí bude snížena hmotnost, dočkat bychom se měli i řízení zadní nápravy. Více si pak řekneme na autosalonu v Ženevě, kde by mělo nové Porsche 911 R debutovat. Jelikož jde přitom pro značku ze Zuffenhausenu o velmi žhavé želízko, nejsme si příliš jisti dřívějším virtuálním debutem. Je ale samozřejmě možné, že veškeré fotky a informace vylezou ven neoficiální cestou.
Několik fotografií nemaskované 911 R přikládáme, další si můžete prohlédnout v kompletní galerii na Auto Evolution.
Porsche 911 R bylo nafoceno při testech, zadní křídlo nahradilo masivním difuzorem
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič Hyundai vjel do dealerství Fordu a totálně zničil vzácný, dekády starý nejetý Mustang vyrobený v pouhých 300 kusech
dnes - Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
včera - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
25.12.2024
Nejnovější články
- Největší současný propadák Škody končí rok ve smutné křeči, bude rád za 10 tisíc prodaných aut v celé EU
před 7 hodinami - K mání je symbol mrtvé éry, poslední výkonná luxusní limuzína s motorem V8 a manuálem. Vznikla jen v 96 kusech
před 8 hodinami - Nadějný výrobce elektroaut je na hraně krachu. Zastavil veškeré aktivity, zaměstnance poslal na „povinné neplacené volno“
před 10 hodinami - Absurdita dění kolem Tesly nezná mezí, ve Švédsku jí odmítají připojit k síti už 100 nově postavených Superchargerů
před 11 hodinami - Jedno z nejlevnějších rodinných aut mezi ojetinami je dnes skoro zapomenutý držák, za málo nabízí opravdu hodně
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva