Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 GT3 RS 4.0: plný online konfigurátor spuštěn
9.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Omezené možnosti konfigurace nového Porsche 911 GT3 RS 4.0 byly k dispozici již od jeho odhalení, teprve nyní je ale k dispozici plnohodnotný online konfigurátor. Nabízí některé pozoruhodné možnosti.
Příběh nejvypiplanějšího sportovního Porsche posledních let pro vás sledujeme velmi bedlivě již od úniku prvních oficiálních materiálů. Jeho podrobné představení jsme pro vás pak postupně vykreslili ve velkém článku mu věnovaném a později jsme přidali ještě několik desítek nových fotografií.
Porsche obvykle není z těch automobilek, které by představování svých novinek kdovíjak protahovalo, a tak byl hned od prvního představení k dispozici i online konfigurátor modelu GT3 RS 4.0. Jenže byl to v tu chvíli jen jakýsi vizualizér s omezenými možnostmi, nyní již nabízí kompletní škálu volitelných prvků. A tak si svou vysněnou RS 4.0 můžete v té správné konfiguraci složit i právě vy.
Jak už to u čistě sportovních modelů bývá, žádný zástup typických volitelných prvků se nekoná. Přesto najdeme v konfigurátoru několik pozoruhodných záležitostí. Předně je jím definitivně potvrzeno, že barvy karoserie budou k dispozici jen dvě (černá a bílá), na výběr bude dále jeden design kol ve dvou barvách (ty již uhádnete) a v interiéru bude možné volit ze třech sedadel s dvěma barevnými kombinacemi čalounění.
Zatím to vypadá skoro jako nabídka Fordu T, ale pár dalších možností se ještě najde. Krom omezené palety vcelku běžných možností (adaptivní světla, zatmavovací zrcátka, audio nebo navigační systémy a další podobné) nabízí i řadu svérázných prvků. Bez příplatku si můžete pořídit třeba větší palivovou nádrž o objemu 90 litrů, kterou vzhledem k rozložení hmotnosti mezi nápravy oceníte u tohoto vozu v některých situacích nejen kvůli delšímu dojezdu na jedno natankování. Bez příplatku jsou k dispozici též odlehčené halogenové světlomety, které ušetří přibližně 6 kg hmotnosti oproti standardním bi-xenonovým (a pak že xenony nic neváží...), eliminace automatické klimatizace (úspora hmotnosti je neznámá), naopak tučný příplatek bezmála 50 tisíc Kč (1 904 Eur) si musíte připravit na odlehčený li-ion akumulátor (-10 kg). Připlatit si dále lze za keramické brzdy (8 711 Eur), možnost měnitelné světlé výšky přední osy (2 975 Eur), šestibodové pásy (416,50 Eur) nebo hasící systém (149 Eur).
Podobných, více či méně „soutěžáckých” možností je v konfigurátoru více, a tak pokud si při pondělku chcete trochu zkrátit chvíli, můžete se svou vlastní konfigurací začít na této adrese.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Dokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před hodinouŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
před 3 hodinamiNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
před 4 hodinamiTroufnete si? Nejlevnější moderní Lamborghini v prodeji stojí míň než dražší Škody, a to ani moc nejezdilo
před 6 hodinamiDosud neúspěšné Subaru se dočkalo o mnoho lákavější nové verze, brzdí ji ale stále stejný problém
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 10:02 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 04.19. 14:29 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins