Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 GT3 991 nafoceno zblízka prakticky bez maskování (doplněno)
25.9.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Porsche se nedaří, nebo si už samo nepřeje držet v tajnosti chystané špičkové varianty nové 911. Ve Španělsku byla 991 GT3 nafocena prakticky bez maskování.
Vydáno 23.9., doplněno 25.9.: Stejný autor zachytil stejné vozy na stejném místě i na videokameru a snímek s menším časovým odstupem rovněž zveřejnil. Nejméně maskovanou ze všech tří gé-té-trojek si tak můžete níže znovu prohlédnout a také poslechnout při opouštění parkoviště.
Že by němečtí vývojáři pozbyli své věhlasné preciznosti, která se dosud dotýkala i maskování prototypů budoucích modelů? A prostě si vyjeli na silnice se zatím nepředstavenými auty doufajíc, že si toho nikdo nevšimne? Zvlášť když vyrazí ve třech? Asi ne. To se spíše nechali přemluvit kolegy z marketingu, aby trochu zapózovali pro pár věčně připravených fotografů a o další z novinek dali vědět ještě dříve, než ji automobilka představí. Jakákoli propagace pak bude stát peníze, tahle je zdarma.
Teprve včera jsme vám přitom nabídli video s novou 911 Turbo 991, jejíž maskování jsme označili za mírné. Toto přistižení bychom přitom jako úmyslné nehodnotili, odehrálo se ve Stuttgartu, Porsche svá testovací auta nějak do provozu dostat musí a kamufláž pořád slušně zakrývala detailní specifika, která budou nové Turbo odlišovat od už dobře známých Carrera. Ale prohánět se se třemi prakticky nemaskovanými (jedno auto tedy nemá kompletní aerodynamické úpravy a zbylá mají lehce „oblepený” zadní nárazník) GT3 po španělských silnicích? To už se nám jako náhoda nebo nutnost nezdá.
Bez ohledu na pozadí celého přistižení musíme dodat, že autorem fotek je Colla Vergas, který snímky pořídil poblíž španělské silnice C 17 v údolí Carrefour de L’Almond. Auta stála u pumpy, takže si můžete skoro do posledního detailu prohlédnout zejména řešení přídě s novým nárazníkem nebo tradičním výstupem chladícího vzduchu u konce přední kapoty. Také řada detailů zádě je patrná, ačkoli na nich trochu kamufláže zbylo.
Zřejmé je též celkové snížení vozu a použití 20" kol s centrální maticí. Pneumatiky jsou Pirelli P Zero o rozměrech 245/35 ZR20 a 305/30 ZR20. Nejpodrobněji nafocený vůz používá konvenčních brzd s šestipístkovými třmeny vepředu a čtyřpístkovými vzadu a je očividně vyveden v americké specifikaci. Autor snímků navíc dodává, že všechny tři kousky byly vybaveny automatem PDK, což je již nepřekvapivá, přesto trochu smutná zpráva.
Podobně jako v předchozím případě očekáváme premiéru nové 911 GT3 991 někdy v průběhu příštího roku, s ohledem na „nekamuflovanost” těchto prototypů by nás ale nemělo překvapit ani to, kdyby Porsche se rozhodlo vytáhnout produkční provedení na světlo světa o něco dříve. Vzhledem už nás asi nešokuje...












Že bude nová 911 GT3 střižena podle stejného vzoru jako dosud, to se dalo očekávat. Teď už známe i detaily...
Foto, video: Colla Vergas
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před hodinouPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 3 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 4 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 6 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 14:41 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB