Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 991 prý KERS mít nebude, alespoň ne standardně
31.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Zdá se, že další generace Porsche 911 nakonec nebude tak poplatná době, jak se ještě před pár týdny mohlo zdát. Hybridní provedení všechny verze prý nečeká.
Před čtrnácti dny jsme vás informovali o tom, že by další generace Porsche 911 s označením 991 měla dostat hybridní technologii KERS a vystřelovací kapotu kvůli zmírnění následků srážky s chodcem. Zatímco druhá informace měla základy v patentování této technologie přímo ze strany Porsche, použití hybridního pohonu bylo pouhou spekulací, byť založenou na zprávách věrohodného zdroje. Není tedy až takovým překvapením, že s KERSem pro novou 911 to nebude až tak jednoduché. Ani tentokrát vám ale nemůžeme sdělit zaručenou oficiální informaci.
Britský Autocar totiž citoval nejmenovaného manažera firmy, který standardní použití hybridní technologie v 911 označil za nesmysl. „Systém je v tuto chvíli používán v závodním voze a nic dalšího není v plánu. 911 nebude v dohledné době nabízena s hybridním pohonem a pokud se tak stane, půjde nejspíše o plug-in hybrid,” řekl tajemný zdroj a dodal, že automobilka nemá zájem unifikovat jízdní projev svých vozů napříč modelovými řadami. Pokud se tedy hybridní 911 objeví, neměla by být jedinou volbou, ale pouze alternativou ke konvenčnímu pohonu tak jako u Panamery.
Porsche místo toho hodlá vsadit na nové materiály, které by měly vůz dále odlehčit a jeho fungování zefektivnit bez nutnosti úprav pohonné jednotky. „Zkoumáme možnosti využití lehké oceli, hliníku a hořčíku,” řekl Wolfgang Leimgruber, člen představenstva firmy odpovědný za výrobu. Zejména hořčík má podle Leimgrubera řadu výhod i proti dnes tolik protěžovaným karbonovým vláknům, potýká se ale s náchylností ke korozi. Porsche proto experimentuje s možnostmi jeho ochrany nebo kombinace s dalšími zmíněnými materiály tak, aby si ponechal své výhody a byl přitom zbaven svých slabých míst.
Uvidíme, kam se vývoj této „kauzy” bude dále ubírat. Snad se již brzy dočkáme oficiální informace o tom, jak Porsche ke konstrukci nové 911 přistoupilo. A pokud se tak nestane, dočkáme se již brzy oficiálního představení. Nová 911 991 by se měla světu ukázat nejpozději příští rok.
Podle nejnovějších informací by jedinou hybridní 911 měla zůstat současná závodní verze GT3 R Hybrid.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nejčtenější články
- Technici Bugatti odhalili, jak moc se nový Tourbillon liší od Chironu. Prakticky všechno je jinak, byl to pro ně dar i prokletí
3.1.2025 - Tesle poprvé po víc jak 10 letech meziročně klesly prodeje, na skladech jí vázne stále víc nejdražších modelů
3.1.2025 - Vrcholné elektrické Porsche vyzvalo na souboj spalovací Ferrari a motorku Yamahy, nemělo to dělat
3.1.2025 - Zákazník Hennessey si vyžádal asi nejbizarnější příplatkový prvek historie superaut, dává najevo, odkud jeho vůz je
3.1.2025 - Grafik ukázal, jak by měla vypadat nová generace spalovacího BMW 3 ve vrcholné šestiválcové verzi, nepůsobí úplně zle
3.1.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva