Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot Exalt v sérii: pokud vznikne, jinak asi vypadat nebude (ilustrace)
15.4.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stačí lehké retuše masky, nárazníku, blatníků a světel, přidání klik a zpětných zrcátek, a koncepční Exalt může do výroby. Ta ale není potvrzena.
Je tomu jen pár dní, co nás francouzská automobilka ohromila konceptem Exalt. Ten má debutovat na autosalonu v Pekingu, přičemž ve hře je i sériová verze. Tu sice Peugeot prozatím nepotvrdil, jisté náznaky ovšem existují. Značka totiž zvažuje prémiovou divizi, jež by konkurovala sesterskému Citroënu DS. Produkční verze čtyřdveřového kupé by se přitom stala ideální první vlaštovkou.
Na potvrzení či vyvrácení této domněnky si očividně budeme muset ještě chvíli počkat, možný sériový vzhled nám ovšem již nastínil známý amatérský designér s přezdívkou Cavalino. Ten přitom vozu dodal jinou čelní masku a světlomety, odstranil dvoubarevné lakování a přihodil litá kola, jež vypadají jako ráfky použité na Peugeotu 508.
Kromě toho byl lehce poupraven čelní nárazník, zatímco na bocích se objevují klasické kliky dveří a zpětná zrcátka nahrazující kamery konceptu. Konvenční tvar pak ještě dostaly přední blatníky, tím ovšem veškeré rozdíly končí. Z údernosti konceptu přitom možná produkční verze nic neztratila, díky čemuž by její převedení do výroby nemělo být problémem.
Na druhou stranu, v takovém případě by Peugeot jistě musel přijít s poměrně vysokou cenovkou, která by již potenciální úspěšnost modelu mohla zhatit. Uvidíme tedy, zda Exalt nezůstane jen studnicí nápadů, jež budou postupně využity na zbytek produkce francouzské automobilky.


Produkční verze Peugeotu Exalt neztrácí nic z údernosti konceptu. Tedy minimálně na této neoficiální ilustraci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
včeraMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
včeraDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
včeraŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraNová auta zkrachovalého Fiskeru nechali opuštěná u silnice, teď je rozprodávají v aukci za směšné sumy
včera
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins