Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 308 GTI se ukáže ve Frankfurtu, s 270 koňmi pod kapotou
17.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Ostrý Francouz bude produkční verzí konceptu R. Ceny již dříve představené verze GT Line však naznačují, že o levné zboží rozhodně nepůjde.
O příchodu opravdu ostrého Peugeotu 308 se hovoří již déle než dva roky. Za tu dobu nás francouzská značka oblažila konceptem R i verzí GT. Ta však víceméně jen přihodila pár koní a lehce zvýraznila bodykit standardního hatchbacku, o skutečně sportovních úpravách ovšem nemohla být řeč. To ovšem Peugeotu nezabránilo ve šponování cenovky do výšin, ve kterých se pohybuje třeba mnohem výkonnější Seat Leon Cupra.
Bude proto skutečně otázkou, na kolik si Francouzi budou cenit skutečného Peugeotu 308 GTI, který by se podle Philipa Robsona, šéfa holandského zastoupení značky, měl ukázat v září. Tento model by totiž měl vycházet z výše zmíněného konceptu, přičemž motoricky bude profitovat z té samé jedna-šestky THP naladěné na 270 koní. Tím bude i nadále pod španělským hot-hatchem, cena ale velmi pravděpodobně zamíří vysoko nad něj.
Ač tedy po ostrém Peugeotu 308 GTI volají fanoušci již dlouhá léta, jeho příchod by je mohl více než zklamat. Tím samozřejmě nemáme na mysli premiéru na podzimním autosalonu ve Frankfurtu, v hesenské metropoli se novinka spíše dočká nadšených ovací. Nicméně následný příjezd do showroomů, se kterým bude souviset dnes již tolikrát zmíněná nemalá cena, už tak veselý nebude. Je sice možné, že Peugeot nás nakonec mile překvapí, moc s tím ovšem nepočítáme. A to by mohla být voda na mlýn zmiňovaného Seatu či takového Opelu, neboť tyto značky budou i nadále nabízet více koní za méně peněz.





Na produkční Peugeot 308 GTI sice nejspíše bude radost pohledět, jeho více než sebevědomá cena by ale řadu zákazníků mohla odradit, a to navzdory 270 koním pod kapotou
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva