Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 208 GTi má svou českou cenu, začíná kousek nad půl milionem korun (doplněn kompletní ceník)
15.4.2013 | Jaroslav Vavera | Přidat příspěvek
Peugeot 208 GTi míří na český trh. Dvěstěkoňový kompakt je možné u dealerů francouzské značky pořídit už v dubnu, potěší i slušnou výbavou.
Doplněno 17.4.: Přidali jsme kompletní český ceník ke stažení, odkaz najdete na konci článku.
Nebudeme tentokrát chodit kolem horké kaše, ostatně z nadpisu už beztak víte, v jakých řádech se v případě nového mini hot hatche pohybujeme. Základní cena pro český trh tedy činí 510 tisíc korun a jen nevýrazně se odchyluje od našeho původního předpokladu. Z nejnovějších konkurentů se tak dostává o 10 procent pod Renault Clio RS, který cenově tíží povinný automat. A jak brzy uvidíte v našem prvním testu, nejen cenově.
Ve standardní výbavě necelé čtyři metry dlouhého GTi naleznete prakticky vše včetně kompletní bezpečnostní výbavy a mnoha komfortních prvků. Při pohledu do ceníku zjistíte, že uvnitř dravého lvíčete se dá připlatit třeba za výkonnější audio (9 000 Kč), dotykovou obrazovku SMEG s navigačním systémem, CD přehrávačem a ovládáním na volantu (12 000 Kč), loketní opěrku a chromovanou řadicí páku (5 000 Kč) nebo vyhřívání předních sedadel (8 000 Kč).
Zvenčí je pak možno třídveřový vůz vylepšit třeba polepy karoserie (Damiers, 13 000 Kč), metalickým lakem (11 000 Kč), dvojitou chromovou koncovkou výfuku (8 000 Kč). Posledními položkami z krátkého seznamu příplatků je tzv.City Park paket, obsahující přední a zadní parkovací senzory a přední mlhovky s funkcí „corner” (6 000 Kč), nebo alarm s dálkovým čidlem (7 000 Kč).
Kompletní český ceník si můžete stáhnou zde (PDF, 446 kB), první test tohoto „Frantíka” vám můžeme slíbit pro nejbližší dny.


















Peugeot 208 GTi už si můžete pořídit i u nás, za konkurenceschopnou cenu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnesElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Auto ve stylu slavné Škody, na kterém se podílela Lada i Porsche, nikdo nechce. I když takových existuje jen hrstka
před 7 hodinamiMazda svou ikonu nedá, v příští generaci dostane dokonce větší spalovací motor a manuální řazení
před 9 hodinamiDokument poprvé ukazuje nehodu bývalého moderátora Top Gearu, která mu znetvořila obličej, i její následky. Z uvolněných záběrů mrazí
před 10 hodinamiK mání je skoro nejeté auto za 1,5 výplaty, bizarní verzi skoro vyhynulého modelu sušil důchodce v garáži
dnesŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
dnes
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 18:20 - Stepan
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- BMW Divize 04.19. 14:58 - pavproch
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins