Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 206+ končí, čeká nás 207+?
6.4.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
S příchodem zbrusu nového Peugeotu 208 se uzavírá skoro čtrnáctiletá kariéra Peugeotu 206. Čeká podobná budoucnost jeho následníka?
Na webových stránkách českého zastoupení Peugeotu sice 206+ stále najdete, holandský Autoweek ale konstatuje, že tamní dealeři od 1. dubna přestali na tento model přijímat objednávky, protože se jednoduše přestal vyrábět. Nelze tedy očekávat, že by se v České republice mělo stát něco jiného, protože ani zlaté české ručičky další dvěstěšestky z hlíny neuplácají. Prodejci se nyní pouze zbavují posledních skladových zásob, nové 206+ už prostě nebudou.
Pochopitelně se tak děje v souvislosti s náběhem výroby nového modelu 208, který brzy dorazí i do našich končin. Příchod novinky tak dělá tečku za kariérou veleúspěšného modelu, která si v ničem nezadá s nekonečnými roky slávy Tiny Turner ve světě hudby. Prodával se již od roku 1998 a i po příchodu nové 207 zůstal v nezměněné podobě ve výrobě až do roku 2009. Tehdy se dočkal faceliftu, jenž mu dodal tvář blízkou pozdějším vozům značky a jméno 206+. V této podobě zůstal v nabídce až skoro do dnešního dne.
S koncem 206+ pochopitelně vyvstává otázka, zda Peugeot tento úspěšný recept zopakuje a jednou se dočkáme i 207+. Myslím, že je to prakticky vyloučené. 207 totiž zdaleka nedosáhla takových úspěchů jako 206 a oslovila téměř jen třetinu zákazníků. Působení 207 na trhu lze v tomto kontextu označit za neúspěšné a Peugeot nemá důvod tento příběh jakkoli protahovat. Ostatně, v Holandsku prý již nelze objednat ani 207, což by tento stav jen podporovalo.
Francouzi přesto nemusí truchlit. Mají novou 208, která vypadá velmi zajímavě nejen vizuálně, ale i technicky (už ta nízká hmotnost...) a měla by být znovu tím úspěšným malým Peugeotem. Zda se jím opravdu stane, to uvidíme již brzy.
Životní cesta Peugeotu 206 definitivně skončila, už se nevyrábí ani jako 206+
Peugeot 207 úspěch svého předchůdce nezopakoval ani v nejmenším a Frnacouzi budou zřejmě rádi, že ho mají z krku
Budoucnost mini se lvem ve znaku se jmenuje 208, měla by být náplastí na ukončení výroby obou předchůdců
Zdroj: Autoweek.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Někdo si nechal dát přímo v továrně BMW na M3 kombi růžovou ze vzorníku Porsche. To se dnes může?
30.1.2025 - Lewis Hamilton naboural hned při svém prvním testu v barvách Ferrari, pokračuje v historii mizerných začátků
30.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sepang Shakedown test 1. den: Nejrychlejším Pol Espargaro včera 11:20
- News z EWC Endurance včera 11:00
- Indian Sport Chief RT a Super Chief Dark Horse 2025: stylové cruisery včera 08:00
- König mění Německo za Španělsko a také kubaturu 30.1.2025
- MotoGP-Shakedown: Kdo bude testovat v pátek v Sepangu? 30.1.2025
Nejnovější články
- Některé lidi zjevně rozčiluje jen svoboda jiných. Jinak se nedá vysvětlit, proč je štvou návraty spalovacích motorů
včera - První majitel najel s Peugeotem 482 tisíc km a až teď ho prodává. Jeho stav fascinuje, na kaši je jen částečně
včera - Tesly odteď jezdí z výroby na expediční parkoviště samy a bez lidského dohledu, jsou to scény jako ze science fiction
včera - Fiat chce vrátit do hry možná nejlepší a určitě nejdrsnější Pandu, dojíždí ale na následky svých předchozích chyb
včera - Také Mercedes žaluje EU kvůli clům na auta Číny, ač z Číny žádné své vozy do Evropy nedováží
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.31. 20:51 - Truck Daškam
- OT - zavírám krám, uklízím 01.31. 20:14 - petr_riha
- Lampárna (stěžovatelna) 01.31. 14:40 - pavproch
- Další zajímavá autovidea 01.30. 13:41 - Stepan
- Fiat a vše kolem nich 01.30. 11:37 - pavproch
- Nová baterie - dobíjecí napětí? +dotaz alternátor 01.29. 16:12 - Kecachep
- Onboard videa 01.29. 12:47 - Brus
- Za kolik jezdíte s dieselem? 01.29. 08:35 - Brus