Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Peugeot 2008 na oficiálních videích naznačuje, co myslí onou jízdou v terénu
20.2.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský crossover na čtyřech videích dopodrobna představuje exteriér a interiér. Během jízdy pak i vymění hladký asfalt za zaprášené staveniště.
Nový Peugeot 2008 jsme vám již představili docela podrobně. Zmínili jsme přitom i systém Grip Control, který prý ideálně dávkuje výkon motoru na přední kola a tím zaručuje příkladnou trakci a bezpečí za všech okolností. Tolik teorie. Praxi nám představuje oficiální video francouzské automobilky, ve kterém se nový crossover zvládá vypořádat s pevným asfaltem i zaprášeným staveništěm. Při zhlédnutí jedenapůlminutového šotu navíc možná zažijete i malé déjà-vu. Právě z jeho natáčení totiž pocházejí fotografie zachycující Peugeot 2008 pod širým nebem.
Další dva snímky se pak zabývají exteriérem a interiérem vozu, což v případě kabiny znamená vyjma zmíněného systému Grip Control také head-up displej, sedmipalcový dotykový displej nebo šest airbagů. Venkovní záběry vám pak přiblíží 4 159 mm dlouhou, 1 739 mm širokou a 1 556 mm vysokou karoserii ze všech stran. A pokud by vám to všechno nestačilo, k dispozici je ještě osmiminutové jízdní video, na kterém se dvojice 2008 prohání po silnici.
Zavazadlovým prostorem se videa příliš nezabývají, proto připomínáme základní objem 360 litrů, který lze sklopením sedadel navýšit na 1 194 l. Pod kapotou se pak objeví dva benzinové (1,2 VTi a 1,6 VTi) a dva dieselové (1,4 HDi a 1,6 HDi) motory, ke kterým později přibudou dvě verze přeplňovaného benzinového tříválce. To už ale opakujeme řečené, dnešní novinkou jsou hlavně přiložené snímky...
Zdroj: Feline208
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Řidič ukázal záda celé skvadře policejních hlídek na okreskách v až 280 km/h, tolik mu naměřili přímo při honičce
před 11 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
včera - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024
Nové na MotoForum.cz
- Ducati Multistrada V2 a V2 S 2025: nejlehčí ve své kategorii 23.12.2024
- John McPhee 2025 za MasterMac Honda v British Superbike Championship 23.12.2024
- Savadori zůstává další 2 roky u Aprilie 22.12.2024
- Chun Mei Liu pojede i 2025 WorldWCR 21.12.2024
- Startovní listina Red Bull Rookies Cupu 2025 21.12.2024
Nejčtenější články
- Porsche potvrdilo návrat ke spalovacím motorům i u chystaných elektrických aut. Otázkou už je jen, kdo dostane černého Petra
27.11.2024 - Nissan má na záchranu maximálně rok a pár měsíců, říká manažer firmy, v automobilovém byznysu se věci kazí rychle
27.11.2024 - Stellantis chce trojnásobně zvýšit prodeje elektromobilů. A nehodlá si tím dělat přátele, bude je dotovat i na úkor dražšího servisu pro lidi
27.11.2024 - Levná moderní novinka Lady byla nafocena bez maskování jako kombík, při její ceně to může být slušný hit
27.11.2024 - Krize německého autoprůmyslu je skutečná. V Essenu nafotili tisíce nových aut, která nikdo nechce, některá tam stojí už přes rok
27.11.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva