Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Pagani Zonda 764 Passione: první fotky možná poslední Zondy, purpurová je jen uvnitř
3.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vše podstatné o limitovaném exempláři jsme již věděli. Nyní máme k dispozici reálné snímky a jednu zprávu z AMG. Ta ovšem není moc příznivá.
Tak to opravdu začíná vypadat na zvoneček umíráček. Vyzvánět přitom bude Pagani Zonda, o jehož konci jsme slyšeli již mnohokrát. Pokaždé se však objevovaly nové a nové limitované edice, které se v řadě případů pyšnily iniciály svých majitelů. Nový exemplář 764 Passione je ale zřejmě opravdu poslední z nich. Důvod? AMG, sportovnímu oddělení Mercedesu, totiž došly pohonné jednotky V12 o objemu 7,3 litru.
Samozřejmě, pokud máte dostatek peněz, možná přesvědčíte Olu Källeniuse, aby jednoho či dva mechaniky nechal pracovat na separátních úkolech. Moc šancí vám ale nedáváme. To spíše přemluvíte Horacia Paganiho, aby přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec určený novince s krkolomným názvem Huayra namontoval pod zadní kapotu Zondy. Čímž byste ostatně získali jedinečný exemplář.
Než se tak stane (jestli vůbec), je poslední vyrobenou Zondou verze 764 Passione, která je součástí tříkusové limitované série 760 RS. Stejně jako soukromý vůz Lewise Hamiltona se pyšní výkonem 760 koní, manuální převodovkou a bodykitem ovlivněným Zondou Cinque. Lišit se ale bude blatníky, které jsou kupodivu standardní a ne klenuté.
Oproti předchozí anonci byl také upřesněn vzhled samotné karoserie. Na růžová vlákna rovnou zapomeňte, tento odstín nesou pouze brzdové třmeny. Místo toho se na přední část otiskla italská trikolora, zatímco interiér byl oháknut do purpurové. Líbí?
Oproti původně ohlášené růžové či fialové kamufláži je nakonec Pagani Zonda 764 Passione vyvedena v čirém laku dávajícím na odiv karbonová vlákna. Růžové jsou pouze třmeny brzd, zatímco interiér byl navléknut do purpurové
Zdroj: GT Spirit
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 4 hodinami - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
včera - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nové na MotoForum.cz
- Valencia odřeknuta, termín finále o týden později 14:44
- Pátek v Sepangu 11:04
- Časový program PETRONAS Grand Prix of Malaysia včera 17:00
- Moto2 Sepang: Azman a Pawi 30.10.2024
- Pomalu se plní startovní rošt WorldSSP 2025 29.10.2024
Nejnovější články
- Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
před 35 minutami - Čína instruovala automobilky, aby neinvestovaly v zemích EU, které zvedly ruku pro vyšší cla. Tak kdepak máme Česko?
před 2 hodinami - Tesla se zapnutým FSD smetla na dálnici jelena a neubrala ani pak. „Po tolika zbytečných brzděních den co den?” ptá se udivený majitel
před 3 hodinami - Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
před 4 hodinami - Zákazníci žalují zkrachovalou automobilku mistra světa F1. Vybrala obrovské zálohy na nová auta, nevrátila nic
před 5 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva