Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Corsa OPC 2015 dorazil na český trh, jeho cena je nižší, než měla být
22.4.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za 207 koní dáte 499 900 Kč. Kromě přeplňované jedna-šestky přitom dostáváte i sedadla Recaro, výfuk Remus či sportovní podvozek a 17palcová kola.
O první ceně nového Opelu Corsa OPC jsme mohli poinformovat již v rámci virtuálního představení. Jak se přitom nyní ukazuje, skutečnost je ještě daleko příznivější. Malý německý hot hatch je totiž v českých luzích a hájích k dispozici již za 499 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte nemalou výbavu, která počítá třeba s předními sedadly Recaro s polokoženým čalouněním, manuální klimatizací, audio systémem se šesti reproduktory nebo sportovním volantem se zploštělou spodní částí.
Zvenčí je pak standardem duální výfukový systém Remus nebo 17palcová litá kola OPC a agresivnější bodykit zahrnující nové nárazníky, mohutnější boční prahy a střešní spoiler. Pod kapotou se pak objevuje přeplňovaný 1,6litrový čtyřválec, který byl naladěn na 207 koní a 245 Nm. S tímto výkonem je přitom možné pokořit stovku již za 6,8 sekundy, v rámci nejvyšší rychlosti pak můžete počítat s 230 km/h.
Pokud s malým hot hatchem hodláte vyrazit na okruhy, pak byste měli zapátrat ještě v příplatkové výbavě a sáhnout po sadě OPC Performance. Za 60 tisíc korun totiž dostanete nejen 18palcové ráfky, ale především sportovní brzdy Brembo a mechanický samosvorný diferenciál. Dalších 4 900 Kč vám dokoupí střešní spoiler OPC Extreme, vhodná pak bude i zimní sada s vyhřívanými sedadly, volantem a čelním oknem.
Více informací o standardní i doplňkové výbavě najdete v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 384 kB), který lze stáhnout z webu českého zastoupení. My pak jen můžeme dodat, že Opel Corsa OPC je o více než třináct tisíc levnější než konkurenční Peugeot 208 GTi, který s výkonem 200 koní dosahuje identického zrychlení z klidu na stovku i nejvyšší rychlosti.













Opel Corsa OPC startuje na českém trhu těsně pod půlmilionem korun. Za to dostáváte 207 koní či sedadla Recaro
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejčtenější články
Električtí „hujeři” uznali, že elektromobily se spalovacím autům nevyrovnají. Teď tedy říkají, že to vlastně nejsou auta
22.3.2025Už ani jiní výrobci aut nechtějí s Audi mít nic společného, tento raději přejde na své vlastní motory
22.3.2025„Bojovníci proti Tesle” svým vandalismem automobilce ve skutečnosti pomáhají, její situace ostatně nebude tak zlá
22.3.2025A pak že nevydrží: Jediné kdy prodávané menší auto s dieselovým V8 je k mání po najetí 625 tisíc km. To jsme ještě neviděli
22.3.2025Nejlevnější auto světa se pořád prodává. Vypadá všelijak, ale co byste chtěli za 67 tisíc?
22.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva