Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Astra Bi-Turbo 2012: nejsilnější diesel má své české ceny, je zdánlivě dražší než OPC
10.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Zveřejnění českých cen Astry s dieselem o výkonu 195 koní bychom mohli nazvat čekáním na slevy. Bi-Turbo totiž zatím vychází dráž než Astra OPC.
České zastoupení značky Opel zveřejnilo ceny avizovaného nového motoru pro aktuální generaci modelu Astra. V pětidveřovém hatchbacku, třídveřovém GTC a kombíku Sports Tourer je od nynějška k mání dvoulitrový čtyřválec přeplňovaný dvojicí turbodmychadel, který je schopen poslat na šestistupňovou manuální převodovku až 195 koní a maximální točivý moment 400 newtonmetrů při 1 750 až 2 500 ot./min.
Ve všech případech je k mání jen ve zvláštní výbavě, která si říká Bi-Turbo, samotnému motoru pak dal Opel jméno nikoli 2,0 CDTI BiTurbo, jak jsme původně zmiňovali, ale 2,0 DTR. A pokud vám to přijde už teď docela zamotané, věřte, že na složitosti teprve dojde.
Konfigurátor rüsselsheimské automobilky říká, že Bi-Turbo bude nejlevnější v kombinaci s výchozím pětidveřovým hatchbackem - oficiálně stojí 624 900 Kč. Za větší kombi bude nutné připlatit dalších 33 tisíc korun a nejdražší bude třídveřová varianta GTC. Opel za ni chce ještě další dva tisíce.
Pokud vás v tuto chvíli zaráží, který blázen by dal přednost dieselu o výkonu 195 koní a cenovkou 659 900 Kč před Astrou OPC s 280 koňmi za 627 900 Kč, tak by se jich asi opravdu moc nenašlo, jakkoli dieseloví fanatici někdy dávají přesnost naftě za jakýchkoli okolností. Realita je ale v tomto případě ještě trochu zamotanější.
Astra OPC totiž oficiálně stojí 722 900 Kč, zmíněná nižší cena je „akční” (asi nekonečná akce, tak to dnes ve světě aut chodí). Opel tedy může tvrdit, že na ni dává slevu 95 tisíc a zároveň by asi bylo bláhové myslet si, že se bude Bi-Turbo skutečně prodávat za uváděné částky. Pokud by byl Opel stejně štědrý jako u OPC, mohli byste výchozí Bi-Turbo kupovat za nějakých 530 tisíc, brzy se ale s nějakou slevičkou jistě pochlubí sám.








Oficiálně je nové BiTurbo v Astře za 630 až 660 tisíc, na místě kupujícího bychom se ale nebáli říci o nějakou hezkou slevu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou včera 16:28
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone včera 10:46
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
- Le Mans: Pole Position pro Haniku a spol. 18.4.2025
Nejnovější články
Řešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 20 minutamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před hodinouLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 3 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 4 hodinamiVW se dál snaží odrazit ode dna a získat zpět ztracené zákazníky, začal prodávat inovovaný hybridní Passat jen za 650 tisíc
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB