Home > Rubriky a sekce > Bleskovky, Bleskovky > Článek
Nový Volkswagen Caddy: české specifikace, první cena
30.9.2010 | David Siegl | Přidat příspěvek
Bestseller kategorie malých užitkových vozidel je zpět ve zcela novém podání. O svou vyhlášenou praktičnost ale nepřišel. Nová generace modelu Caddy navíc startuje s cenovkou 299 tisíc Kč.
České zastoupení značky Volkswagen představilo zbrusu novou generaci nejprodávanějšího užitkového modelu Caddy, který výrazně zvyšuje laťku základního vybavení vozu v segmentu užitkových vozidel. Už v základním provedení proto najdeme dálkové ovládání centrálního zamykání, přední okénka v elektrice, nastavení zpětných zrcátek v elektrice, el. vyhřívání zpětných zrcátek a ESP. Vůbec poprvé Caddy umožňuje úplnou demontáž zadní řady sedadel.
Podrobnější představení samotného vozu a jeho technické specifikace naleznete zde, české specifikace výbav přikládáme. První cena nového VW Caddy bude mít podobu 299 tisíc Kč bez DPH, na další cenovky zatím čekáme.
Jednotlivé druhy výbav modelové řady Caddy
Trendline: Základní stupněm výbavy na českém trhu. Co se týče exteriéru, výbava Trendline zahrnuje lakované kliky dveří a kryty vnějších zpětných zrcátek a rovněž madlo zadního výklopného víka a lištou s osvětlením zadní registrační značky. Na rozdíl od užitkových verzí je prostor pro cestující v nové generaci kompletně obložen. Útulnou atmosféru podporují kvalitnější potahy sedadel. Sériová výbava byla rozšířena o uzamykatelnou odkládací schránku před sedadlem spolujezdce (ve spojení s klimatizací chlazená), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, zrcátka pro make-up ve slunečních clonách, odkládací síťky ve stropním rámu, úložnou zásuvku pod levým předním sedadlem a rádio RCD 210 s CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory. Caddy v této výbavové linii lze kombinovat se všemi motory.
Comfortline: Vrcholným modelem v době uvedení na trh je výbava Comfortline. V porovnání s výbavou Trendline má z hlediska vnější výbavy navíc nové podélné střešní nosiče (nosnost 100 kilogramů; na přání pro Trendline), lakované nárazníky, 15“ kola z lehkých slitin (Caddy Maxi: 16“ kola), paket chromovaných prvků (např. maska chladiče, rámečky mlhových světlometů a horní lišta nad prostorem pro registrační značku), světlomety H7 a tmavě tónovaná boční okna (od sloupku B) a tmavé zadní okno.
Interiér verze Comfortline byl doplněn výškově nastavitelnou středovou loketní opěrkou (vpředu), úložnými zásuvkami pod oběma předními sedadly, výškově nastavitelným sedadlem pro spolujezdce vpředu a kůží obšitým volantem, hlavicí řadicí páky a pákou ruční brzdy. Výbavu dále rozšiřují funkční detaily jako rádio RCD 310 s přehrávačem CD vybavené dalšími rozhraními, vyšším výkonem a větším displejem, dále klimatizace a multifunkční displej (MFA, včetně palubního počítače), tempomat, druhý klíček s dálkovým ovládáním centrálního zamykání a paket „Světla a výhled“ (např. samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, dešťový senzor, automatická aktivace světlometů). Sedadla mají navíc potahy se vzorkem „Cheyenne“ (antracitový odstín) nebo „Cheyenne Kastanie“ (hnědý odstín).
Caddy Tramper: Součástí modelové řady Caddy je i nadále kompaktní campingový vůz Tramper. Tramper nabízí na kompaktní ploše, poměrně velkorysý prostor. Na přání je i tento model k dispozici v provedení Maxi s prodlouženým rozvorem.
Caddy Tramper je cenově výhodným campingovým vozem s všestrannými schopnostmi pro každodenní použití. Cestující mají přitom kdykoli k dispozici lůžko na spaní, které lze sestavit několika málo snadnými úkony. Lehací plocha slouží zároveň jako kryt zavazadlového prostoru. První krok přestavby na lůžkovou úpravu spočívá ve sklopení opěradel zadních sedadel na sedáky a sklopení opěradel předních sedadel dopředu. Poté lze složená sedadla překrýt matrací lůžka dlouhého cca dva metry a širokého 1,10 metru. V přední části interiéru se používá k zatemnění závěs, který se upevňuje k sériově dodávané stropní konzole a horním úložným sítím. K matraci lze závěs zajistit prostřednictvím zipu. Na palubě je rovněž roleta na zadní okno a dvě odnímatelné úložné kapsy zakrývají zadní boční okna. Dostatečné osvětlení zajišťuje tranzistorová vnitřní svítilna a dvě bodové čtecí lampičky LED.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 3 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 4 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 6 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 7 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva