Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností
26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.
Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“
Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.
„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.
Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
dnes - Expert předělal volant moderního Porsche na otočné sněžítko. Dalo to příšernou práci, přitom taková blbost, co?
23.12.2024 - Žhavý kandidát na letošní Darwinovu cenu vjel s BMW X5 na přejezdu přímo pod vlak. Z jednoho auta má dvě, zázrakem přežil bez zranění
22.12.2024
Nejnovější články
- Většina Němců nechce zákaz spalovacích aut a nařizování elektromobilů, preferují dnes upozaďované řešení
před 6 hodinami - I úplně poslední evoluce Trabantu se dá koupit dodnes nejetá, vznikla až po roce 1990, bez nejtypičtějšího prvku auta
před 7 hodinami - Putinova limuzína opět zdražila, jako Rolls-Royce už i stojí. K dispozici ale není ani jedno nové auto
před 9 hodinami - Tesla zkouší rozhýbat prodeje svého největšího propadáku dobíjením zdarma. Je to levárna, která se vyplatí jen jí
před 10 hodinami - Německý automobilový průmysl zasáhl symbolický krach, tradiční výrobce skončil po 228 letech, 1 500 lidí je bez práce
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva