Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností
26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.
Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“
Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.
„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.


















Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
před 2 hodinamiŘešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
20.4.2025Elektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Jorge Martin propuštěn z nemocnice včera 15:56
- Šťastné drama v Le Mans pro YART s Hanikou 20.4.2025
- Gabriele Ruiu s wild card v Cremone 20.4.2025
- Le Mans je prvním závodem EWC 2025, tedy MS-Endurance 19.4.2025
- V Le Mans zahájil letošní ročník MS-Side 19.4.2025
Nejnovější články
Miliardář vlastnící Bugatti akcelerující z 0 na 500 km/h za 20 s odhalil jeho nároky, pneu za 170 tisíc vydrží jen 60 km
před 48 minutamiUž to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
před 2 hodinamiPorsche Taycan dál ruinuje všechny majitele bez rozdílu. I ojetiny ztrácí na ceně absolutně nejvíc ze všech aut
před 3 hodinamiNový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
včeraŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 23:27 - rhinos
- Cyklistické vlákno 04.21. 22:25 - Kavis
- Detektory policejních radarů 04.21. 16:22 - Michalll
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 15:51 - pavproch
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321