Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Renault Mégane: takhle bude vypadat, pokud se zhlédne v Eolabu (ilustrace)
30.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Čtvrtá generace Méganu by měla dostat agresivní čelní nárazník s výraznými bočními vstupy vzduchu. Mimo to nechybí velké boční prolisy či litá kola.
Stávající třetí generace Renaultu Mégane je na trhu již od roku 2008. Logicky tak nastal čas, aby automobilka představila nástupce. O jeho příchodu se přitom spekulovalo již v souvislosti s loňským Frankfurtem, nakonec však do hesenské metropole dorazil pouze facelift. To ovšem samo o sobě neznamená, že by nové provedení francouzského hatchbacku a německý autosalon nepasovaly dohromady. Jen se tak má stát až v příštím roce.
Čtvrtá generace Renaultu Mégane by totiž skutečně měla debutovat na frankfurtské motor show, přičemž do prodeje dorazí jako vůz modelového roku 2016. Podle „automobilového manipulátora“ Theo China by přitom měla nést stopy konceptu Eolab, se kterým značka vyrukovala letos v říjnu v Paříži. Očekávat bychom tedy měli agresivní příď, které nedominuje ani tak čelní maska, jakožto spíše nárazník s bočními sacími otvory.
Mimo to by nový Mégane měl dostat relativně úzké čelní světlomety, jež naznačují příchod diod. Dále si můžeme povšimnout výrazných bočních prolisů nebo „děleného“ zadního sloupku, který tak zvýrazňuje linii střechy. V kombinaci s velkými litými koly pak jde o vskutku působivou kreaci, jež by dozajista okouzlila více zákazníků než třeba poměrně kontroverzní druhá generace s opravdu podivně stylizovanou zádí.
Je však vskutku otázkou, zda finální produkt bude vypadat jako tato neoficiální ilustrace nebo jestli je blíže realitě amatérský umělec Remco Meulendijk z webu RM Design, který ve svém pojetí vycházel spíše ze stylu, v jakém je vyvedeno třeba poslední Clio. Ani jeho kreace přitom nepostrádá agresivitu, ta se však z přídě přesunula zejména na boky, které zdobí černostříbrná vsuvka.
Jistotu bychom mohli mít již na Ženevě, kde by se Renault mohl blýsknout nějakým předprodukčním konceptem. Opravdu zvědavi jsme pak na selekci motorů pod kapotou, neboť Francouzi prohlašují, že novinka bude řidičsky daleko zajímavější než stávající provedení. To ovšem zejména s mizernými tříválcovými motory o litrovém či menším objemu půjde jen těžko.

Takto si nový Mégane představuje Theo Chin...
...a takto Remco Meulendijk. Které pojetí se vám líbí více?
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025Fiasko Mercedesu s absurdní hybridizací ostrých modelů dostalo nový rozměr, tisícům aut selhává pohon
23.3.2025
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 09:02 - jerry
- BMW Divize 04.20. 23:38 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 04.20. 15:24 - pavproch
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.18. 12:06 - GeneHawkins