Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Renault Mégane: takhle bude vypadat, pokud se zhlédne v Eolabu (ilustrace)
30.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Čtvrtá generace Méganu by měla dostat agresivní čelní nárazník s výraznými bočními vstupy vzduchu. Mimo to nechybí velké boční prolisy či litá kola.
Stávající třetí generace Renaultu Mégane je na trhu již od roku 2008. Logicky tak nastal čas, aby automobilka představila nástupce. O jeho příchodu se přitom spekulovalo již v souvislosti s loňským Frankfurtem, nakonec však do hesenské metropole dorazil pouze facelift. To ovšem samo o sobě neznamená, že by nové provedení francouzského hatchbacku a německý autosalon nepasovaly dohromady. Jen se tak má stát až v příštím roce.
Čtvrtá generace Renaultu Mégane by totiž skutečně měla debutovat na frankfurtské motor show, přičemž do prodeje dorazí jako vůz modelového roku 2016. Podle „automobilového manipulátora“ Theo China by přitom měla nést stopy konceptu Eolab, se kterým značka vyrukovala letos v říjnu v Paříži. Očekávat bychom tedy měli agresivní příď, které nedominuje ani tak čelní maska, jakožto spíše nárazník s bočními sacími otvory.
Mimo to by nový Mégane měl dostat relativně úzké čelní světlomety, jež naznačují příchod diod. Dále si můžeme povšimnout výrazných bočních prolisů nebo „děleného“ zadního sloupku, který tak zvýrazňuje linii střechy. V kombinaci s velkými litými koly pak jde o vskutku působivou kreaci, jež by dozajista okouzlila více zákazníků než třeba poměrně kontroverzní druhá generace s opravdu podivně stylizovanou zádí.
Je však vskutku otázkou, zda finální produkt bude vypadat jako tato neoficiální ilustrace nebo jestli je blíže realitě amatérský umělec Remco Meulendijk z webu RM Design, který ve svém pojetí vycházel spíše ze stylu, v jakém je vyvedeno třeba poslední Clio. Ani jeho kreace přitom nepostrádá agresivitu, ta se však z přídě přesunula zejména na boky, které zdobí černostříbrná vsuvka.
Jistotu bychom mohli mít již na Ženevě, kde by se Renault mohl blýsknout nějakým předprodukčním konceptem. Opravdu zvědavi jsme pak na selekci motorů pod kapotou, neboť Francouzi prohlašují, že novinka bude řidičsky daleko zajímavější než stávající provedení. To ovšem zejména s mizernými tříválcovými motory o litrovém či menším objemu půjde jen těžko.
Takto si nový Mégane představuje Theo Chin...
...a takto Remco Meulendijk. Které pojetí se vám líbí více?
Ilustrace: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Nástupce nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona už piluje formu na Ringu, svému předchůdci se ale nemá šanci vyrovnat
včera - Nové Audi A5 dostalo klíč vypadající tak lacině, že ho „nedává” ani tvrdé jádro fanoušků, štve je i argumentace značky
31.10.2024 - Charles Leclerc má v garáži další nové Ferrari. Při jeho barevné kombinaci se mu mezi ostatními auty ztratí
30.10.2024
Nejnovější články
- Rolls-Royce ukázal nový obří 20válcový motor, tomu se říká lék na nemoci doby
před hodinou - Jaguarem na poslední chvíli zaříznuté turbínové superauto nakonec míří na silnice, jeho autor ho prostě musel dokončit
před 3 hodinami - Elektrický Mercedes za deště shořel majiteli pod rukama a zapálil mu dům, i když hodiny stál a ani se nenabíjel
před 4 hodinami - Volkswagenem vzkříšená značka chtěla prodávat jen elektromobily, 80 % zájemců chce ale spalovací motor
před 6 hodinami - Rozpadající se Mercedes z vrakoviště se prodal skoro za čtvrt miliardy, zájem o něj překonal všechna očekávání
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva