Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia prý bude sportovnější, zaručit to mají testy na Ringu (+ videa)
24.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá novinka má mít širší rozchod kol i nižší hmotnost. Jako varianta OPC by nová Insignia měla dorazit s přeplňovaným šestiválcovým motorem.
Virtuální debut nového Opelu Insignia Grand Sport se šmahem blíží, podle šeptandy v zákulisí proběhne již v prosinci. Naživo pak německou novinku můžeme očekávat v březnu na autosalonu v Ženevě, se zahájením prodejem tedy nejspíše lze počítat ještě v prvním pololetí příštího roku. Konkrétní datum nám značka ještě upřesní, aktuálně pak do světa pustila informace spojené s vývojem.
Dočkat se přitom ve všech ohledech máme lepšího vozu, než jaký je k dispozici nyní. Nic jiného bychom od marketingového týmu ani nečekali, v tomto případě je však víra na místě. Nová Insignia totiž zhubne až o 175 kilogramů, což rozhodně není zanedbatelná porce. Kromě toho tu navíc máme rozšíření rozchodu kol o 11 milimetrů.
Dále lze počítat s upraveným šasí FlexRide, kdy se v závislosti na volbě jízdního režimu (Standard, Tour a Sport) mění odezva řízení a tlumičů. Základní mód přitom vychází z dat senzorů a automaticky jim upravuje nastavení. V případě režimu Tour lze pro změnu počítat s optimalizovanou spotřebou paliva a uzpůsobení dálkovému cestování.
V případě sportovního módu řízení poskytuje přímou odezvu a vůz vám umožní rychleji projíždět zatáčky. Zredukováno je také „ponoření“ přídě při sešlápnutí brzd. Kromě manuální změny lze počítat také s automatickou adaptací režimů, tlumiče kvůli tomu skenují povrch vozovky 500krát za sekundu.
Aby značka těmto prohlášením dostála, vyrazila s několika prototypy na Nordschleife. Zde přitom testovacím jezdcům přišla vhod i nová poloha sedadla řidiče, jež byla vůči dosavadnímu modelu snížena o 3 centimetry. Zároveň pak došlo také ke změně lokace ovládacích prvků, jenž nyní snadněji uvidíte i nahmátnete.
V základu se o pohon postará 1,5litrová benzínová jednotka, jež nahrazuje stávající 1,4litrový agregát. Níže ovšem automobilka zajít nehodlá, spíše naopak pošilhává po vyšších objemech. Vrcholné provedení OPC by mělo dostat pod kapotu přeplňovaný šestiválec naladěný na zhruba 400 koní.
Ve finále lze zmínit standardní pohon předních kol, který ovšem bude u některých motorů nahrazen systémem 4x4. Ten přitom má být zcela nový, jak potvrzují nová videa. Vyčíst z nich přitom lze i něco málo o vzhledu, kterému inspirací nestál pouze koncept Monza, ale také čtyřdveřová kupé.






Nová Insignia má nabídnout působivější svezení než stávající provedení
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejčtenější články
Audi rozjede prodeje aut své nové levné značky už za pár týdnů, je to zatím vrchol jeho úpadku
22.3.2025Německé automobilky nabízí zaměstnancům za „dobrovolný” odchod až 12 milionů korun, takové míry zoufalosti dosáhly
23.3.2025Lež o nulových emisích elektromobilů už vadí i Britům. Více jak čtvrtina lidí jí pořád věří, mladých víc než třetina
23.3.2025Převratné řešení Nissanu mělo zachránit spalovací motory, nakonec přes výhru v soutěži míří do propadliště dějin
23.3.2025Lamborghini po fatálním selhání dává ruce pryč od ostrého elektrického Hyundai: Nechci simulaci spalovacího auta, říká šéf
23.3.2025
Živá témata na fóru
- S větrem ve vlasech.... 04.21. 14:41 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.21. 12:19 - jerry
- BMW Divize 04.21. 11:17 - pavproch
- Jak opravit lak/kapotu na Skoda Superb 3 04.21. 09:08 - RoseBL
- Za kolik jezdíte s dieselem? 04.19. 22:39 - Brus
- Vačka palivového čerpadla 04.19. 09:05 - amora321
- Rychlodotazy 04.18. 22:23 - rutak11
- Onboard videa 04.18. 20:57 - řidičBOB