Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Opel Insignia 2017 může vypadat i takhle dobře, podívejte se na ilustrace
14.4.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vlajková loď německé značky si dává na čas, spíše než v Paříži ji uvidíme až v Ženevě. Nabídnout přitom chce více místa pro cestující vpředu i vzadu.
O nové generaci Opelu Insignia jsme se naposledy pořádně rozepsali před rokem. V té době jsme přitom počítali s tím, že příchod modernizované vlajkové lodi německé automobilky již nebude dlouho protahován. Koneckonců stávající provedení je na trhu již od roku 2008 a jeho prodeje v Evropě začínají povážlivě klesat. Pravda, v tomto ohledu nebyla Insignia nikdy velkým hráčem, nicméně loňské registrace v podobě 88 544 exemplářů jsou ve srovnání s konkurenčním Volkswagenem Passat třetinové.
Opel ovšem i přes tento handicap zjevně nehodlá topit pod kotlem, pročež aktuálně debut druhé generace na podzimním pařížském autosalonu nevypadá jako pravděpodobný. Spíše se mluví až o březnové Ženevě, do prodeje by pak nová Insignia zamířila až závěrem příštího roku. Zda se tak ale skutečně stane, to je prozatím nejasné. Samotný vůz se nám ovšem i tak začíná pomalu rýsovat, přičemž jeho hlavním benefitem by podobně jako u nové Astry měl být pokles hmotnosti až o 200 kg.
Navzdory této dietě by vůz měl povyrůst o 15 centimetrů do délky a o 9 v případě rozvoru. Počítat lze tedy s větším prostorem na předních i zadních sedadlech, kromě toho bude navýšen tak objem zavazadlového prostoru. V tom motorovém se však očekává downsizing, neboť spekulace naznačují u základního modelu příchod litrového tříválce. Tyto dohady však značka zatím nepotvrdila a tak trochu doufáme, že se u pětimetrového vozu skutečností nestanou.
Co je naopak realitě velmi blízké, to jsou nové neoficiální ilustrace, za nimiž stojí Remco Meulendijk z webu RM.Design. Ten se při tvorbě nechal inspirovat především konceptem Monza z roku 2013, pročež tu máme zejména pohlednou a sportovně vypadající čelní masku, nové úzké světlomety nebo kapotu s naznačenými „svaly“. V rámci zádě pak můžeme mluvit hlavně o evoluci stávajících tvarů, přičemž Opel nejspíše odvážnější nebude. To ale hned tak nezjistíme.


Nová generace Opelu Insignia vypadá na neoficiálních ilustracích více než pohledně
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řešení víka kufru VW Phaeton připomíná, jak přetechnizované a nedoceněné auto to je, BMW vedle něj působí jako Dacie
včeraElektrický Ford Mustang se postavil tomu „skutečnému” s motorem V8. A dokázal, že je poníkem zvládajícím jediný trik
19.4.2025Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
18.4.2025
Nejnovější články
Nový dvourotorový Wankel je hotový, říká šéf Mazdy, k návratu rotačních sporťáků brání poslední překážka
před 3 hodinamiŘešení zavírání přední kapoty propadáku Dodge je tak absurdní, že na něj potřebujete návod, jinak si poničíte auto
před 4 hodinamiPrvní elektrické Porsche ztrácí hodnotu tak moc, že láme další psychologickou cenovou hranici, majitele připravilo o miliony za pár let
před 6 hodinamiLotus po sázce na špatného koně dál upadá. Musí znovu propouštět, obchodní válka mu zasazuje další rány
před 7 hodinamiRychlost a míra úpadku nizozemského automobilového parku ukazuje, co za současného vývoje stihne celou EU
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva